Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
most od vitary w samuraju pomocy !!!!
lucasTBU 
nowicjusz
4x4 Busko



Dołączył: 05 Lis 2013
Posty: 29
Skąd: Busko Zdrój
Wysłany: 2015-09-21, 16:00   

u mnie łby i nakretki nie wadza jak stoji na kobylkach i krece kolami to nic nie dotyka ,nic nie wadzi przy wale
_________________
calmini 4,16 ,blokada tył spaw lock , 1,6 8v , wspomaganie , tarcze tył zaciski ufo, sprężyny . insa turbo 235/75 15 winda za siedzeniem.
 
     
KRZYKKU 
mechanik
lubię terenówki



Pomógł: 8 razy
Wiek: 44
Dołączył: 16 Paź 2011
Posty: 590
Skąd: Krosno
Wysłany: 2015-09-21, 21:08   

1. paskudny kąt pochylenia główki mostu,
2. z podniesionymi kołami na kobyłkach zawsze będzie coś terkotać bo w układzie napędowym występuje szereg miejsc na których występują luzy (dyferencjał, reduktor, wał, itp.) więc ciszy nigdy nie będzie zważywszy że podzespoły mają pewien przebieg.

Zdaje się że rozmawialiśmy telefonicznie i wydawało mi się że zaskoczyłeś co trzeba zrobić z sierżantem?

co powiesz o tym dźwięku?

dasz wiarę że w tym układzie napędowym jest wszystko OK przy normalnej jeździe a dźwięk pojawia się tylko z podniesionymi kołami? :-P ten dźwięk powstaje przez luzy w reduktorze które sumują się z delikatnie wy.ebanym wieloklinem wału... przy normalnej jeździe jest całkowicie cichy.
_________________
Frontera long 31" Jeep WJ 32"
Samurai 89' 1.3GTi, MT 33", 5.125, 4.16, sprężyna 4-link, full lock, 12000 lbs T-Monster

www.KRZYKKU.com
zderzaki stalowe, zawieszenia na sprężynach, akcesoria 4x4
 
     
kostuch 
Expert


Pomógł: 51 razy
Dołączył: 20 Lut 2012
Posty: 2075
Skąd: wawa
Wysłany: 2015-09-21, 21:58   

Panowie... :-o
Przecież te kąty są zupełnie nie z tej bajki!
Ustawienie jest prawidłowe, ale dla wału z trzema krzyżakami :mrgreen:
W obecnym ustawieniu prędkość kątowa wału cały czas się zmienia, co powoduje że na wyjściu są chwilowe przyspieszenia/opóźnienia czyli atak jest rozpędzany/hamowany z częstotliwością obrotów wału.
A to powoduje że atak z talerzem zaczynają "grać".

Obowiązkowa lektura do poduszki: http://www.klein-gelenkwe...mid=117&lang=en
 
     
Didymos 
Expert
SJ416



Pomógł: 83 razy
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 2035
Skąd: Węgrów
Wysłany: 2015-09-22, 10:19   

Dokładnie tak, nie jest zachowany podstawowy warunek homokinetyczności dla dwukrzyżakowego wału, tj. płaszczyzny flansz nie są równoległe dislike
 
     
lucasTBU 
nowicjusz
4x4 Busko



Dołączył: 05 Lis 2013
Posty: 29
Skąd: Busko Zdrój
Wysłany: 2015-09-22, 21:13   

Krzysiek załapałem jak powinny być ustawione kąty wałów ale to nic nie pomogło, ale między czasie pozmieniałem wal reduktor poduszkę reduktora i przez to nie wiem co było nie tak .jutro opuszczę samochód na zawieszeniu o 10cm bo jest za wysoko i ustawie kąty tak jak trzeba i zobaczę co się dzieje i dam znać co i jak .póki co dzięki za pomoc mam nadzieje ze z wasza pomoca uda mi sie rozgrywce ten problem .
_________________
calmini 4,16 ,blokada tył spaw lock , 1,6 8v , wspomaganie , tarcze tył zaciski ufo, sprężyny . insa turbo 235/75 15 winda za siedzeniem.
 
     
KRZYKKU 
mechanik
lubię terenówki



Pomógł: 8 razy
Wiek: 44
Dołączył: 16 Paź 2011
Posty: 590
Skąd: Krosno
Wysłany: 2015-09-23, 22:21   

No OK, w zasadzie większość z tych rzeczy co wymieniłeś mogło się przyczynić ale kąt na krzyżakach to elementarna sprawa i od tego się zaczyna. Reduktor Twój widziałem :-P zagadaj do Slavok może jak ładnie poprosisz to wyczaruje Ci środkową choinkę z wałkiem i igłami to byś to poskładał do kupy.
_________________
Frontera long 31" Jeep WJ 32"
Samurai 89' 1.3GTi, MT 33", 5.125, 4.16, sprężyna 4-link, full lock, 12000 lbs T-Monster

www.KRZYKKU.com
zderzaki stalowe, zawieszenia na sprężynach, akcesoria 4x4
 
     
lucasTBU 
nowicjusz
4x4 Busko



Dołączył: 05 Lis 2013
Posty: 29
Skąd: Busko Zdrój
Wysłany: 2015-09-23, 22:44   

próbowalem sie dodzwonic do Slavok ale nie odbieral widocznie jest zawalony praca spróbuje jutro .Rozmawialem z czlowiekiem który dorabia tryby i powiedzial zeby dopasowac łozysko igielkowe wieksze jak to orginalne i on dorobi sworznia i przeszlifuje tryba i bezie oki .Tak wiec bedzie potrzebna tylko połowka bo jest wydarta .... ps a jak tam mój kaganiec na reduktorek ????
_________________
calmini 4,16 ,blokada tył spaw lock , 1,6 8v , wspomaganie , tarcze tył zaciski ufo, sprężyny . insa turbo 235/75 15 winda za siedzeniem.
 
     
KRZYKKU 
mechanik
lubię terenówki



Pomógł: 8 razy
Wiek: 44
Dołączył: 16 Paź 2011
Posty: 590
Skąd: Krosno
Wysłany: 2015-09-24, 00:52   

kaganiec powiadasz :mrgreen: zrobi się tylko że jak wszyscy musisz "odczekać swoje" :-P
_________________
Frontera long 31" Jeep WJ 32"
Samurai 89' 1.3GTi, MT 33", 5.125, 4.16, sprężyna 4-link, full lock, 12000 lbs T-Monster

www.KRZYKKU.com
zderzaki stalowe, zawieszenia na sprężynach, akcesoria 4x4
 
     
lucasTBU 
nowicjusz
4x4 Busko



Dołączył: 05 Lis 2013
Posty: 29
Skąd: Busko Zdrój
Wysłany: 2015-09-24, 15:21   

dobra uzbrajam sie w cierpliwosc i czekam

[ Dodano: 2015-09-24, 15:25 ]
panowie bardzo dziekuje za pomoc watek mozna uznac za zakonczony .głownym powodem wibracji byly zle ustawione katy na wale tj, flansze nie byly równolegle do siebie i auto bylo za bardzo podniesione do góry .
_________________
calmini 4,16 ,blokada tył spaw lock , 1,6 8v , wspomaganie , tarcze tył zaciski ufo, sprężyny . insa turbo 235/75 15 winda za siedzeniem.
 
     
Kwadrat 
rozgadany



Wiek: 51
Dołączył: 04 Wrz 2013
Posty: 111
Skąd: Warka
Wysłany: 2015-10-23, 11:06   

Podstawa przy wymianie mostu vitarowego to: "wstawienie go do góry nogami" ;)
_________________
http://www.warka-team.pl
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum owner .::Myszon::. Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.