Wsadzilem taki motor do astry f, zadnej filozofi w tym nie ma
czyli krótko mówiąc ten silnik ze swoim sterowaniem jest bytem niezależnym od reszty samochodu i można z nim wędrować gdzie się chce?
_________________ Suzuki Samurai 1.3i '94 - seria
Radość zaczyna się tam gdzie kończy się rozsądek.
Będąc w terenie postępuj zawsze tak, byś z czystym sumieniem mógł wrócić kiedyś w to samo miejsce. Ty, albo ktokolwiek inny...
przy dzisiejszych cenach stand alone niema sensu komplikować sobie życia przy poważniejszych swapach z nowszych samochodów. Zwykle wiązki z kompami i modułami sięgają 75% ceny np takiego emu masterka.. do tego 3 popołudnia cięcia i klejenia wiązki... i praktyczny brak możliwości tuningu.
przy dzisiejszych cenach stand alone niema sensu komplikować sobie życia przy poważniejszych swapach z nowszych samochodów. Zwykle wiązki z kompami i modułami sięgają 75% ceny np takiego emu masterka.. do tego 3 popołudnia cięcia i klejenia wiązki... i praktyczny brak możliwości tuningu.
Mape na EMU napiszesz szybciej niz w trzy popoludnai?? Bez pomiarow AFR i EGT w turbopetrolu tloki znajda sie rownie szybko w wydechu jak EMU pod maska
Mape na EMU napiszesz szybciej niz w trzy popoludnai??
Od zera nie, ale ale rozwiązanie imho przyszłościowe do dalszego modowania a po drugie primo ultimo z większości sterowników można odczytać mapę. Prawdę mówiąc wiele ori wsadów jest do odnalezienia na wujku google* :)... wiadomo trzeba przepisać (i co więcej odnaleźć do przepisania interesujące fragmenty) ale temat jest do ogarnięcia. Na nasze potrzeby wystarczy raczej sonda AFR i trochę podlać to o EGT tak się martwić nie trzeba.. a o kilka KM i parę kropli benzyny nie chodzi... ;). Elektrycznie wrzucić pod maskę to większość osób ogarnie, które ogarnęłyby wrzucenie kompa i wiązki z innego auta.
Tej zimy kleję trochę rurek do ramy i 33' wsadzam.. potem rajdy wiosenne i w lecie planuje operację wszczepienia suszarki do 1.3. Wtedy powiem Ci ile to te 3 popołudnia czasu zajmują . Na razie mam doświadczenie tylko w turbognojówkach.. ale myślę że z tym EMU to to rocket science nie będzie. Ostatecznie popłynięcie tłoków w 1.3bb to tylko 500-600pln za cały silnik.
*z denso trochę bida ale np. bosh do wyboru do koloru
Kiedyś sobie zczytałem całą mapę baleno 1,6 po prostu logując dane z komputera podczas jazdy.
Pomysł był taki, żeby ją wpisać do własnego sterownika i modyfikować wg fantazji.
W międzyczasie mapę zgubiłem
Mape na EMU napiszesz szybciej niz w trzy popoludnai??
Od zera nie, ale ale rozwiązanie imho przyszłościowe do dalszego modowania a po drugie primo ultimo z większości sterowników można odczytać mapę. Prawdę mówiąc wiele ori wsadów jest do odnalezienia na wujku google* :)... wiadomo trzeba przepisać (i co więcej odnaleźć do przepisania interesujące fragmenty) ale temat jest do ogarnięcia. Na nasze potrzeby wystarczy raczej sonda AFR i trochę podlać to o EGT tak się martwić nie trzeba.. a o kilka KM i parę kropli benzyny nie chodzi... ;). Elektrycznie wrzucić pod maskę to większość osób ogarnie, które ogarnęłyby wrzucenie kompa i wiązki z innego auta.
Tej zimy kleję trochę rurek do ramy i 33' wsadzam.. potem rajdy wiosenne i w lecie planuje operację wszczepienia suszarki do 1.3. Wtedy powiem Ci ile to te 3 popołudnia czasu zajmują . Na razie mam doświadczenie tylko w turbognojówkach.. ale myślę że z tym EMU to to rocket science nie będzie. Ostatecznie popłynięcie tłoków w 1.3bb to tylko 500-600pln za cały silnik.
*z denso trochę bida ale np. bosh do wyboru do koloru
W turbognoju na duzo mozna sobie pozwolic, benzyna przylana kicha i wypadaja zaplony, a niedolana swieci suszarka, sek w tym ze od niedolania do przelania dosyc blisko jest i sporo zmiennych trzeba dodatikowo uwzglednic na mapie, sporo tez mamy stanow nieustalonych bo z tego co pamietam to net powyzej 4500 rpm idzie w OL
[ Dodano: 2015-11-23, 22:47 ]
kostuch napisał/a:
Kiedyś sobie zczytałem całą mapę baleno 1,6 po prostu logując dane z komputera podczas jazdy.
Pomysł był taki, żeby ją wpisać do własnego sterownika i modyfikować wg fantazji.
W międzyczasie mapę zgubiłem
Gdzies chyba mam zawartosc Twojego sterownika jakby co ale nie wiem co chcesz z tym zrobic
Gdzies chyba mam zawartosc Twojego sterownika jakby co ale nie wiem co chcesz z tym zrobic
Po prostu kiedyś miałem wizję żeby sobie zrobić taki standalone i na wstępie nakarmić go jakąś bazową mapą a potem w tym sobie grzebać, żeby mieć zylion tryliardów koni
Z braku czasu wyszło (na razie) jak zwykle.
Gdzies chyba mam zawartosc Twojego sterownika jakby co ale nie wiem co chcesz z tym zrobic
Po prostu kiedyś miałem wizję żeby sobie zrobić taki standalone i na wstępie nakarmić go jakąś bazową mapą a potem w tym sobie grzebać, żeby mieć zylion tryliardów koni
Z braku czasu wyszło (na razie) jak zwykle.
Wiesz co sobie mozna zrobic z wolnassaca benzyna czy Ci poopowiadac
Wiesz co sobie mozna zrobic z wolnassaca benzyna czy Ci poopowiadac
Nie rób scen.
Pomysł był jako zabawa na długie zimowe wieczory.
Zamiast oglądać z żoną tv, lepiej poprzestawiać bajty w silniku
Raz w zyciu bawilem sie w tuning NA i jednak lepiej tv z zona walki, kolektory, strojenie, i 18 koni wiecej a moment w lesie . T obecnym turbiaku 1h nad programem, 45 konikow 65 NM przybylo.
Ja to tak sobie czytam i zastanawiam się - silnik 150PS a co że skrzynia ?, pół ośkami ,reduktorem i wałami no i mostami?
Nie trzeba tego wymieniać ? ile to pokręci. Do zwykłej jazdy ok, ale do terenu ?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum