Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
Amory o najdłuższym skoku do samiego
DUŻY 
stały bywalec
:)



Pomógł: 11 razy
Dołączył: 31 Paź 2013
Posty: 246
Skąd: Poznań
Wysłany: 2016-01-13, 19:21   Amory o najdłuższym skoku do samiego

Witam,

Stosował ktoś amory o skoku powyżej 30cm przy konwersji na spring'a? Od czego?
 
     
marcelo 
zapaleniec
Samurai start seria


Pomógł: 3 razy
Wiek: 34
Dołączył: 09 Mar 2013
Posty: 270
Skąd: Lwówek Śląski
Wysłany: 2016-01-13, 21:59   

podłączam się. też chciałbym mieć jak największy skok ale bez wycinania dziur w masce/błotniku :)
_________________
33'' silverstone; 5cm Bodylift; 5.125; ARB+HF; spring; spiek; Et-28+5cm; 1.3 pony->1.6 8v
 
     
pacmano
web m@ster
Pacmano



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 1139
Skąd: Skawina, okolice
Wysłany: 2016-01-14, 07:36   

Oprocz oslawionej omegi ... to chyba trzeba szukac jakis ford czy dodge z liftem 4-5 cali. Jeepowskie 4-5 cali maja 25 cm.
 
     
stachura44 
pomocnik mechanika


Pomógł: 8 razy
Wiek: 74
Dołączył: 14 Lut 2014
Posty: 456
Skąd: Abc
Wysłany: 2016-01-14, 12:28   

ford seria 1000 skok od 295 mm do 335mm ;)
 
 
     
DUŻY 
stały bywalec
:)



Pomógł: 11 razy
Dołączył: 31 Paź 2013
Posty: 246
Skąd: Poznań
Wysłany: 2016-01-14, 18:46   

A ile ma omega kombi a ile Sedan skoku? czytałem że odpowiednio 26 i 29cm czy ktoś potwierdzi? Trochę dziwne żeby kombi miała mniej...
 
     
Didymos 
Expert
SJ416



Pomógł: 83 razy
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 2035
Skąd: Węgrów
Wysłany: 2016-01-14, 21:08   

Wedle tego, co zeznają vitarowcy, kombi ma dużo mniejszy skok - 18,5 - 21,5 cm w zależności od producenta i wygląda na to, że się nie mylą.
Ja mam z przodu tylne bilsteiny od omegi a sedan - mają 25, czy tam 26 cm skoku.
 
     
DUŻY 
stały bywalec
:)



Pomógł: 11 razy
Dołączył: 31 Paź 2013
Posty: 246
Skąd: Poznań
Wysłany: 2016-01-16, 15:20   

dziś osobiście mierzyłem omegę kombi tył - 29cm. Mocowanie szpilka ucho. Mierzyłem też lublin przód (ucho - ucho) 26cm skoku i jest tak ze 2razy twardszy od omegi. Raczej będę przód i tył składał na omedze kombi. Duży skok i łatwy dostęp (cena).
 
     
Maror 
mechanik



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 14 Lip 2012
Posty: 561
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-01-17, 15:16   

DUŻY napisał/a:
dziś osobiście mierzyłem omegę kombi tył - 29cm. Mocowanie szpilka ucho. Mierzyłem też lublin przód (ucho - ucho) 26cm skoku i jest tak ze 2razy twardszy od omegi. Raczej będę przód i tył składał na omedze kombi. Duży skok i łatwy dostęp (cena).


Duży, to jeszcze jak byś mógł podaj wymiary zamkniętego i rozłożonego - tak dla potomności ;-)
_________________
Wolę pchać Samuraia, niż jeździć Patrolem ;)
Samurai 98' 1.6i 16v , Springi, 31' Silverstone, 4.16, tył minispool, spiek, wspomaganie, T-Max 8500, tarczowy ręczny na wale, tarcze z tyłu(w grubej przebudowie).
 
     
pacmano
web m@ster
Pacmano



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 1139
Skąd: Skawina, okolice
Wysłany: 2016-01-17, 16:00   

Mam wrazenie ze do szybszej jazdy to te omegi szybko poleca.
 
     
Didymos 
Expert
SJ416



Pomógł: 83 razy
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 2035
Skąd: Węgrów
Wysłany: 2016-01-17, 21:27   

Do szybszej jazdy to mało co z takich "cywilnych" się nadaje, samurai też się nie bardzo nadaje, ale do przeprawy wystarczają w zupełności.
 
     
pacmano
web m@ster
Pacmano



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 1139
Skąd: Skawina, okolice
Wysłany: 2016-01-18, 08:03   

Potem przychodzi szybkosciowka i sie czlowie denerwuje ...
 
     
DUŻY 
stały bywalec
:)



Pomógł: 11 razy
Dołączył: 31 Paź 2013
Posty: 246
Skąd: Poznań
Wysłany: 2016-01-18, 19:04   

pacmano napisał/a:
Potem przychodzi szybkosciowka i sie czlowie denerwuje ...


Zwykle na rajdach szybkościówki są do max 3 min więc niema co pedalizować
 
     
pacmano
web m@ster
Pacmano



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 1139
Skąd: Skawina, okolice
Wysłany: 2016-01-18, 19:54   

Wkladaj omege :)
 
     
meenia 
zapaleniec



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 17 Lis 2009
Posty: 335
Skąd: Łańcut
Wysłany: 2016-01-18, 22:14   

Didymos napisał/a:
Do szybszej jazdy to mało co z takich "cywilnych" się nadaje, samurai też się nie bardzo nadaje, ale do przeprawy wystarczają w zupełności.


Taa, jechales kiedys pod stroma gore na coiloverach ??
_________________
606468554
 
     
yahoo33 
mechanik



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 16 Sty 2012
Posty: 618
Skąd: Poznań
Wysłany: 2016-01-18, 23:13   

meenia napisał/a:


Taa, jechales kiedys pod stroma gore na coiloverach ??


A co się wtedy dzieje w porównaniu to "cywilnych" amorków ciekawość każde zapytać ?:)
_________________
yahoo33,

Samurai 1.6 16v - twinpower ;), Spring by Krzykku. Simex 31x10.5r15 Mosty 5.125, LR tył.
 
     
Didymos 
Expert
SJ416



Pomógł: 83 razy
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 2035
Skąd: Węgrów
Wysłany: 2016-01-19, 08:58   

meenia napisał/a:
Didymos napisał/a:
Do szybszej jazdy to mało co z takich "cywilnych" się nadaje, samurai też się nie bardzo nadaje, ale do przeprawy wystarczają w zupełności.


Taa, jechales kiedys pod stroma gore na coiloverach ??

Naturalnie, że nie, komplet coiloverów jest warty prawie tyle, co moja suzuka, a niektóre dużo więcej.
Wiem do czego pijesz, ale nie biorę (i brać nie będę) udziału w imprezach takiej rangi, żebym się silił na mega zawias, to co mam robi wystarczająco dobrze do moich potrzeb, ba, robi na tyle nieźle, że powstało już kilka kopii inspirowanych moim zawiasem ;-)
 
     
meenia 
zapaleniec



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 17 Lis 2009
Posty: 335
Skąd: Łańcut
Wysłany: 2016-01-19, 10:15   

yahoo33 napisał/a:
meenia napisał/a:


Taa, jechales kiedys pod stroma gore na coiloverach ??


A co się wtedy dzieje w porównaniu to "cywilnych" amorków ciekawość każde zapytać ?:)


Dwa podobne auta, jedno na coilach, drugie nie. Podjazd pion z korzeniami i koleina, ten z coilami wjezdza bo kola nie podskakuja, ten drugi skacze, odbija sie, w srodku tak szarpie walami malo sie nie rozleci i wjezdza do polowy :mrgreen:
_________________
606468554
 
     
silas 
świeżak



Wiek: 40
Dołączył: 06 Lut 2016
Posty: 16
Skąd: Zamość
Wysłany: 2016-03-14, 14:01   

odświeżam nieco temat... tak przeglądam i przeglądam i se wymyśliłem
na przód samca - Omega B sedan tył
na tył samca - Lublin przód gaziak.
sprężyny jak u Didymosa z focusa kombi tył MK1 i MK2

dobrze kminie? :D

i jeszcze linka do vitarowców gdzie ładnie opisali wymiarki, skoki i mocowania przeróżnych amorków...

http://www.suzuki.info.pl...opic.php?t=7475
_________________
W Czarnobylu wiosna... Trawka się czerwieni, a ptaszki wesoło podszczekują...

Kto by przypuszczał, że po tylu latach posiadania samochodu będę miał w końcu taki do którego większość części da się kupić w Castoramie :D
 
     
Kaine 
nowicjusz



Dołączył: 02 Kwi 2015
Posty: 33
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2016-03-14, 18:57   

Silas ale to co wymieniłeś to pod resory czy sprężyny ?
 
     
Maror 
mechanik



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 14 Lip 2012
Posty: 561
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-03-14, 20:55   

Kaine napisał/a:
Silas ale to co wymieniłeś to pod resory czy sprężyny ?


Wydaje mi się że skoro kolega napisał o sprężynach to raczej do sprężyn ;-)
A co do amorków to bym się zastanowił nad tymi z Lublina na tył, Samurai (zwłaszcza cabrio) ma lekką pake :->
_________________
Wolę pchać Samuraia, niż jeździć Patrolem ;)
Samurai 98' 1.6i 16v , Springi, 31' Silverstone, 4.16, tył minispool, spiek, wspomaganie, T-Max 8500, tarczowy ręczny na wale, tarcze z tyłu(w grubej przebudowie).
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum owner .::Myszon::. Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.