Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
Przesunięty przez: Myszon
2011-03-21, 13:17
Amorki
Sc13ma 
nowicjusz
Piotrek



Wiek: 31
Dołączył: 19 Lut 2011
Posty: 29
Wysłany: 2011-03-19, 14:04   Amorki

Od czego jakiego innego samochodu bedą mi pasować amorki do suczki tak żeby lepiej sie spisywały niż orginalne?
 
 
     
ilio 
zapaleniec



Wiek: 43
Dołączył: 31 Lip 2010
Posty: 341
Skąd: Bytom
Wysłany: 2011-03-19, 16:18   Re: Amorki

Sc13ma napisał/a:
Od czego jakiego innego samochodu bedą mi pasować amorki do suczki tak żeby lepiej sie spisywały niż orginalne?


może NOWE ?
_________________
I've got nothing but time
 
     
albert 
Specjalista
albertus



Pomógł: 6 razy
Wiek: 53
Dołączył: 01 Lis 2010
Posty: 1285
Skąd: Rewal
Wysłany: 2011-03-19, 18:03   

do oryginalnych resorow rozumie?
_________________
mój pepe
wyciagara 4mad, silnik 1.9d, lift budy, kinetyk, opony kumho kl 71 235/75/15, reduktor 4.16, rewolwery, lovellsy hd ,blokada LR1530,
wspomaganie kierownicy-w planach arb na przodzie, błysk w oczach..
 
     
Yabu 
pomocnik mechanika



Pomógł: 4 razy
Wiek: 33
Dołączył: 14 Wrz 2010
Posty: 425
Skąd: Bielsko- Biała
Wysłany: 2011-03-19, 19:14   

A nie lepiej kupić normalne amorki do samuraia? Ja teraz będę kupował gazówki z MAGNUM TECHNOLOGY.
_________________
Kto smaruje ten jedzie. :-)

 
 
     
joj
[Usunięty]

Wysłany: 2011-03-19, 20:40   

ja jeździłem na Monroe i było OK
 
     
JKD 
nowicjusz


Dołączył: 18 Mar 2011
Posty: 28
Wysłany: 2011-03-21, 12:40   Re: Amorki

ilio napisał/a:
Sc13ma napisał/a:
Od czego jakiego innego samochodu bedą mi pasować amorki do suczki tak żeby lepiej sie spisywały niż orginalne?


może NOWE ?


o i to jest dobre
 
     
mar_celi 
świeżak


Wiek: 47
Dołączył: 28 Mar 2011
Posty: 18
Skąd: Lubuskie
Wysłany: 2011-03-28, 12:48   

Witam.
Podzielę się swoimi spostrzeżeniami.
Przód Żuk, Polonez Truck, Opel Kadet, Mercedes kaczka: bez przeróbek mocowanie ucho - szpilka. Mozna też założyć ucho-ucho ale trzeba wywiercić w mocowaniu (w nadkolu samuraia) otwór na śrubę. Tył Lublin, sprinter, LT
Jeżeli Masz podniesione auto musisz szukać dłuższych, ja mam OME i z przodu Żuk firmy Delphi pracuje 2 lata. Tył już wymieniłem w tym czasie dwa razy olej wyciekł teraz jak będę kupował to na pewno gazówki. Na tył kolega założył od sprintera Sachsy , LT też pasuje i zapomniał o temacie.
 
     
MassukaGtti 
świeżak
zajawkowicz



Wiek: 32
Dołączył: 20 Sty 2011
Posty: 18
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-03-28, 16:29   

A czy amortyzatory które w katalogu wpisane jest że sa do Sj413(84>87),Sj410,Sj50,Sj40
czy one będą pasowały do mojej 413 z 90r?
 
 
     
Prokus 
nowicjusz
Jan Palony



Dołączył: 15 Mar 2011
Posty: 61
Skąd: Kwidzyn
Wysłany: 2011-04-22, 22:08   

ja na tył kupiłem od poloneza trucka. jutro bede zakładał jest troche dłuższy niz oryginał ale z tego co wiem powinien pasowac. 20 zł sztuka uzywane monroe w super stanie :-P
 
 
     
joj
[Usunięty]

Wysłany: 2011-04-22, 22:17   

MassukaGtti napisał/a:
A czy amortyzatory które w katalogu wpisane jest że sa do Sj413(84>87),Sj410,Sj50,Sj40
czy one będą pasowały do mojej 413 z 90r?


z tego co mi wiadomo to nie było SJ413 w 90 roku..., już w 88 roku weszły SJ Samurai'e
jeżeli masz auto z niemieckimi korzeniami (a raczej masz, bo w Polsce ich nie było w 80' masowo), to zapewne stało kilka lat w salonie i zarejestrowane zostało dopiero w 90 roku, a że w Polsce przepisują do dowodów datę pierwszej rejestracji za granicą zamiast produkcji (radość dla handlarzy i zmartwienie dla szukających częsci bez oryginalnego Briefu) to pewnie wpisali Ci 90 rok :-D
 
     
slavok 
Specjalista



Pomógł: 28 razy
Wiek: 40
Dołączył: 11 Mar 2011
Posty: 1492
Skąd: KWA
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2011-04-22, 22:34   

joj napisał/a:
MassukaGtti napisał/a:
A czy amortyzatory które w katalogu wpisane jest że sa do Sj413(84>87),Sj410,Sj50,Sj40
czy one będą pasowały do mojej 413 z 90r?


z tego co mi wiadomo to nie było SJ413 w 90 roku..., już w 88 roku weszły SJ Samurai'e
jeżeli masz auto z niemieckimi korzeniami (a raczej masz, bo w Polsce ich nie było w 80' masowo), to zapewne stało kilka lat w salonie i zarejestrowane zostało dopiero w 90 roku, a że w Polsce przepisują do dowodów datę pierwszej rejestracji za granicą zamiast produkcji (radość dla handlarzy i zmartwienie dla szukających częsci bez oryginalnego Briefu) to pewnie wpisali Ci 90 rok :-D



no nie tak bardzo przepisują, teraz w WK mają takie sprytne oprogramowanie co to po VINie pokazuje rok produkcji a nie rejestracji, już kilka samochodów ze stanów które miały w papierach np 2007 zarejestrowali niestety jako 2006 bo w stanach w dokumentach jako rok prod wpisują właśnie datę wyjazdu samochodu z salonu.
_________________
La vie en rose :)
Proszę spuszczać olej z reduktorów/skrzyń które do mnie wysyłacie kurierem.

rzadko bywam na forum w razie pytań 6o8 o28 o94.
 
     
Sami
nowicjusz


Dołączył: 27 Sty 2011
Posty: 27
Wysłany: 2011-06-02, 21:49   

Wyklepałem resorki, dołożyłem po jednym piórze wieszaki mam org co prawda narazie stoi rama na kółkach
a suka się nieźle dzwigła i teraz amorki na całym rozłożeniu są za krótkie o jakieś 2cm.
jaki zamiennik można wsadzić ale bez przeróbek i w rozsądnej cenie?.

Zdjęcie626.jpg
Plik ściągnięto 1002 raz(y) 154,27 KB

Zdjęcie628.jpg
Plik ściągnięto 979 raz(y) 158,53 KB

 
     
miller69 
nowicjusz


Wiek: 55
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 58
Skąd: ostrowiec św
Wysłany: 2011-07-06, 12:37   

no właśnie panowie,jakie amorki??????///
ja mam spoa na org resorach i chyba seryjne amorki (?) które są trochę za krótkie i tez coś muszę podebrać oczywiście w rozsądnych piniądzach ;-)
podajcie może co kto u siebie założył , oczywiście chodzi o zamianę bez motania (lub jak najmniej)
i poproszę om podanie wewnętrznej średnicy ucha amortyzatora.
pzdr.
 
     
vsh 
rozgadany
Pikahu?



Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 20 Sty 2011
Posty: 146
Skąd: Ostpreussen Oi!
Wysłany: 2011-07-06, 13:13   

ja mam ome +2 i załozone na przód vitara (tulejka 12mm trzeba rozwiercić na 16 mm lub wybić;) tył mam sprinter/lt - tył i przód gaz. dłuższe (gdzieś kiedyś pisałem o ile - byl taki watek) i lepsze ;) pzdr
_________________
gabba gabba hey!
Samurai 1,3i, ome +2, 7" + sahara 225/70/r15,
または武士オアナッシング
 
     
punix 
zapaleniec


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 289
Skąd: Kraków
Wysłany: 2011-07-06, 13:39   

Z tego, o mierzyłem w sklepie wychodziłoby, że tylny sprintera jest jakieś 3cm krótszy od tylnego lublina - ale raczej łatwiejszy do dostania :-)
 
     
Didymos 
Expert
SJ416



Pomógł: 83 razy
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 2035
Skąd: Węgrów
Wysłany: 2011-07-07, 09:08   

Mercedes 207 przód, ok. 25cm skoku.
 
     
miller69 
nowicjusz


Wiek: 55
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 58
Skąd: ostrowiec św
Wysłany: 2011-07-07, 09:59   

znalazłem gdzieś info że od omegi B ty(gazowy)ł pasuje na przód , skok to 32cm ( złożony 47 , rozłożony 75cm), ktoś może przerabiał ten temat , nie za długi będzie??
 
     
punix 
zapaleniec


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 289
Skąd: Kraków
Wysłany: 2011-07-07, 10:21   

Zależy do czego - Omega B wystarcza do +2-3" na tył do vitary. Oryginalny tył vitary wystarcza na +3,5" przód w samuraiu :-P
 
     
vsh 
rozgadany
Pikahu?



Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 20 Sty 2011
Posty: 146
Skąd: Ostpreussen Oi!
Wysłany: 2011-07-07, 11:12   

punix napisał/a:
Z tego, o mierzyłem w sklepie wychodziłoby, że tylny sprintera jest jakieś 3cm krótszy od tylnego lublina - ale raczej łatwiejszy do dostania :-)

no te co ja mam do sprintera to (jak patrze na zdjecia) mniej wiecej: 36cm złozony 56cm max rozlozony, nie wiem jak lublin ;)
A na przod od vitary rozlozone dłuzsze o 12 cm od oryginalnych.
pzdr
_________________
gabba gabba hey!
Samurai 1,3i, ome +2, 7" + sahara 225/70/r15,
または武士オアナッシング
 
     
albert 
Specjalista
albertus



Pomógł: 6 razy
Wiek: 53
Dołączył: 01 Lis 2010
Posty: 1285
Skąd: Rewal
Wysłany: 2011-08-11, 23:00   

panowie - a tak z ciekawosci, zakladacie na przod - gazowe czy olejowe? , czy raczej olejowo- gazowe
ktre lepsze i dlaczego

zapraszam do wywodów :mrgreen:
wszak wiadomo ze gazowe sa trwalsze, twardsze i szybciej reaguja niz olejowe oraz ,, dopychaja kolo do podłoza, olejowe - bardziej komfprtowe, poza tym poleca sie je do lzejszych aut czyli jakby do samca?


co wy na to?

czy uzytkownicy takich i gazowych moga sie wypowiedziec?
_________________
mój pepe
wyciagara 4mad, silnik 1.9d, lift budy, kinetyk, opony kumho kl 71 235/75/15, reduktor 4.16, rewolwery, lovellsy hd ,blokada LR1530,
wspomaganie kierownicy-w planach arb na przodzie, błysk w oczach..
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum owner .::Myszon::. Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.