Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
Samurai 1.3 wtrysk odpala tylko na 1-2 sekundy.
dragonus24 
świeżak


Dołączył: 01 Gru 2015
Posty: 8
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2016-11-28, 17:24   Samurai 1.3 wtrysk odpala tylko na 1-2 sekundy.

Hey!
Wrzuciłem do swojego gaźnikowca 1.3 na wtrysku.
Wszystko poskładałem i silnik odpala, ale chodzi 1-2 sekundy i gaśnie.
Nie mam podłączonej sondy, ale doczytałem się, że samuraiowy komp radzi sobie bez tego.
Czy przyczyną może być nie podłączenie licznika?
Czy powinienem szukać czegoś w podciśnieniach i masach?
Z góry dzięki za pomoc, w istniejących tematach nie mogłem znaleźć odpowiedzi.
 
     
SamNaSamZSam
Guru 4x4



Pomógł: 120 razy
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 4722
Wysłany: 2016-11-28, 22:24   

a zasilanie paliwa jakoś sprawdzałeś? Jaką tam pompkę dałeś?
_________________
Długie Koromysło z kowadłem pod maską
 
     
dragonus24 
świeżak


Dołączył: 01 Gru 2015
Posty: 8
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2016-11-29, 10:01   

Tak, mam zewnętrzną pompkę 4 bar.
Wczoraj trochę kombinowałem-po odpaleniu nawet jak dam mu gazu i wrzucę go na obroty to gaśnie.
Wygląda to jakby komputer odcinał mu zapłon..
 
     
szymszym 
mechanik



Pomógł: 22 razy
Dołączył: 28 Lis 2013
Posty: 520
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-11-29, 10:14   

dragonus24 napisał/a:
Tak, mam zewnętrzną pompkę 4 bar.
Wczoraj trochę kombinowałem-po odpaleniu nawet jak dam mu gazu i wrzucę go na obroty to gaśnie.
Wygląda to jakby komputer odcinał mu zapłon..


Jakiś immobilizer???
_________________
szym
 
     
dragonus24 
świeżak


Dołączył: 01 Gru 2015
Posty: 8
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2016-11-29, 10:22   

No właśnie żadnych dodatkowych zabezpieczeń nie ma.
Z silnikiem kupiłem tylko wyciętą wiązkę do samego silnika i zastanawiam się czy czegoś tam nie brakuje.
Ale z drugiej strony wszystko w komorze mam podłączone i odpala i chodzi bardzo ładnie. Tylko za krótko :P
 
     
szymszym 
mechanik



Pomógł: 22 razy
Dołączył: 28 Lis 2013
Posty: 520
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-11-29, 10:49   

słychać kliknięcie przekażnika jak gaśnie? (to co słychać po przekreceniu stacyjki). Pompa zewnętrzna nadal chodzi jak gaśnie? No bo albo paliwo, albo iskra :)
_________________
szym
 
     
SamNaSamZSam
Guru 4x4



Pomógł: 120 razy
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 4722
Wysłany: 2016-11-29, 12:05   

a masz snorkela jakiegoś? Jakiej szmaty w dolocie nie ma? żeby np. na czas remontów się nie napruszyła nie wsadzałeś czegoś?
_________________
Długie Koromysło z kowadłem pod maską
 
     
Ari 
zapaleniec


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 03 Lis 2012
Posty: 359
Skąd: okolice Torunia
Wysłany: 2016-11-29, 12:58   

Sprawdź czy pływak w gaźniku się nie zawiesił - podobny objaw kiedyś miałem gdy mój był na gaźniku.
_________________
Arek

Życie jest jak muzyka.
Przestrzeń między nutami jest ważna jak nuty.
 
     
SamNaSamZSam
Guru 4x4



Pomógł: 120 razy
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 4722
Wysłany: 2016-11-29, 13:06   

Ari napisał/a:
Sprawdź czy pływak w gaźniku się nie zawiesił - podobny objaw kiedyś miałem gdy mój był na gaźniku.


dragonus24 napisał/a:
Hey!
Wrzuciłem do swojego gaźnikowca 1.3 na wtrysku.
_________________
Długie Koromysło z kowadłem pod maską
 
     
dragonus24 
świeżak


Dołączył: 01 Gru 2015
Posty: 8
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2016-11-29, 13:44   

Nie mam żadnego dolotu, wszystko zdjęte. Goły wtrysk.
Pompa cały czas chodzi, przepływ paliwa jest.
Gdy gaśnie nie słychać kliknięcia przekaźnika.

A pływaka nie mam :D
 
     
woodek 
zapaleniec



Pomógł: 4 razy
Wiek: 42
Dołączył: 28 Gru 2015
Posty: 256
Skąd: Tarnobrzeg
Wysłany: 2016-11-29, 14:20   

Podobny przypadek miał znajomy. Po przeszczepie 1.6 16v auto zapalało i po chwili gasło. Podmiany kompów, sprawdzanie wszystkiego i lipa. Okazało się że uszczelka pod głowicą puściła. Mimo że przed przeszczepem silnik był sprawny. Więc możesz zweryfikować swój i pod tym kątem.
_________________
Samurai 90' Soft Top, JSA0SJ700********, 1.6 8v, 15x7 ET-25, Malatesta Kaiman 235/75R15, BodyLift 45mm, lovells + profender, alternator 180A, Escape EVO EWB, cdn.
 
     
acze 
rozgadany



Pomógł: 1 raz
Wiek: 39
Dołączył: 20 Cze 2015
Posty: 107
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2016-11-30, 11:08   

No dobra, a iskra? Niknie na wszystkich cylindrach naraz? Na wtryskiwaczu sygnał jest?
_________________
Samurai 1987, Gaźnik Pony 1.5
 
     
dragonus24 
świeżak


Dołączył: 01 Gru 2015
Posty: 8
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2016-12-07, 13:32   

Problem częściowo rozwiązany-tzn. zmieniłem pompe paliwa i dałem grubsze przewody.
Teraz silnik odpala, ale od razu trzyma wysokie obroty ( 2-2,5 tys.) i po paru sekundach pracy chce gasnąć. Wtedy trzeba mu dodać gazu, ale tylko po kilkukrotnym, szybkim wciśnięciu i odpuszczeniu pedału wkręca się na obroty, żeby znowu pochodzić chwile na wysokich obrotach i spróbować zgasnąć.
Jakieś pomysły? Bo mi powoli kończy się motywacja :)
 
     
yenko 
Specjalista
PIMP MY PEPSI RIDE



Pomógł: 19 razy
Wiek: 39
Dołączył: 03 Gru 2010
Posty: 1476
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2016-12-07, 16:38   

2 czy 2,5 tyś obrotów po odpaleniu to normalna sprawa bo tak działa ssanie w naszych autkach. Sprawdź zaworek który się wysuwa aby utrzymać pokrętło od przepustnicy w odpowiedniej pozycji. Druga sprawa sprawdź tps a trzecia sprawa sprawdź ustawienie zapłonu.

No i podmień kompa jak masz możliwość aby sprawdzić czy to nie przez niego.
 
     
dragonus24 
świeżak


Dołączył: 01 Gru 2015
Posty: 8
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2016-12-30, 17:43   

Hey, dalej potrzebuje Waszej pomocy!
Aktualnie sprawa miewa się tak:
Jak odpale silnik(odpala elegancko), chodzi ładnie równo, ale od razu na wysokich obrotach i po 3-4 sekundach pracy gaśnie. Żeby nie zgasł muszę mu dodać gazu, ale nie jednostajnie tylko kilka razy powachlować przepustnicą. I wtedy znowu wkręci się na obroty, pochodzi kilka sekund, obroty zaczną spadać i zgaśnie..
Zmieniałem pompy paliwa, pożyczałem od kolegi czujnik halla, założyłem kompletny inny wtrysk z zaworkami i tps'em i nic. Zawsze te same objawy. Czy może to być problem kompa? Albo czegoś źle/nie podpiętego we wiązce? Wiązkę z silnikiem kupiłem niestety nie kompletną, wyciętą tylko pod sam silnik. Silnik mam nowszego typu z komputerem z 2 niebieskimi gniazdami (końcówka nru 80CGO).
Może ktoś z pomorskiego ma taki komputer i chciałby podłączyć mój na próbe? :)
 
     
harus76 
świeżak


Dołączył: 30 Gru 2016
Posty: 10
Skąd: Słupsk
Wysłany: 2017-01-01, 11:08   

Sprawdz jeszcze czujnik temp plynu chlodzacego. Mialem taki przypadek ze zalewalo paliwem i gasl, po wymianie czujnika ok. Jak jalowych nie trzyma moze silnik krokowy, czy silnik przpustnicy. Nie wiem jak masz rozwiazane obr jalowe.
_________________
Kupię/zamienię się na zmotę
https://www.otomoto.pl/of...html#1079439921
 
     
bialy bill 
nowicjusz
początkujacy



Pomógł: 1 raz
Wiek: 27
Dołączył: 30 Kwi 2014
Posty: 62
Skąd: Wilczopole
Wysłany: 2017-01-02, 17:40   

A wszystkie podciśnienia podpięte ?? Nie jest żaden przewód przedziurawiony ?? I może za mocna pompa paliwa i go zalewa ??
Sprawdź jeszcze czy w żadnej kostce nie wypią się pin przy wpinaniu. Ja miałem taki przypadek tylko mi wtedy nie odpalał
_________________
Złomek Matrix
https://goo.gl/photos/uMfFHycf3LbMDynq9
 
     
yenko 
Specjalista
PIMP MY PEPSI RIDE



Pomógł: 19 razy
Wiek: 39
Dołączył: 03 Gru 2010
Posty: 1476
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2017-01-02, 20:21   

Za mocna pewnie nie jest. To co nie potrzebne to wróci z powrotem. Ja mam 4 bary i jest ok jak by co.
 
     
dragonus24 
świeżak


Dołączył: 01 Gru 2015
Posty: 8
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2017-01-30, 17:54   

Wszystkie przewody i podciśnienia są w porządku. Paliwo dostaje jak trzeba. W dodatku założyłem inny komputer (tak, te same numery) i co? I nie odpala w ogóle :) A na moim pali jak wcześniej...
 
     
Sonic 
rozgadany
Biały Kiosk



Wiek: 37
Dołączył: 02 Cze 2015
Posty: 90
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2017-01-30, 21:31   

Jeśli chcesz sobie podpatrzeć to ja mam 1.3 na wtrysku ale wolałbym nic nie odłączać jak chodzi dobrze :D
_________________
Wiem wiem jestem dziwny bo odwiedzam myjki i nie topie samuraja po klamki :)
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum owner .::Myszon::. Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.