Pomógł: 120 razy Dołączył: 29 Sie 2011 Posty: 4722
Wysłany: 2016-12-19, 14:48
wydaje mi się, że czujnik zegarowy to czujnik zegarowy, co najwyżej trza by sobie dosmażyć jakiś adapter pod pompę do wkręcenia albo inne stabilne "trzymadło".
_________________ Długie Koromysło z kowadłem pod maską
wydaje mi się, że czujnik zegarowy to czujnik zegarowy, co najwyżej trza by sobie dosmażyć jakiś adapter pod pompę do wkręcenia albo inne stabilne "trzymadło".
I tak brzmi większość rozkminek z moimi "kolegami".
Jak masz numer w Intercarsie to tam zapytaj, bo mają wypożyczalnię... jak to mówią "nie święci garnki lepią", chociaż jak czasem trzeba coś takiego poprawiać...
Wypożyczać, ustawiać, jeździć...
_________________ Bo ja wolno myślę.
Rozum zostawiłem na warsztacie.
ja bym sobie nie zawracal glowy czujnikami. Osobiscie ustawilem na sluch i jest ok. Pewnie masz nawalone kilometrow i ksiazkowe ustawienie moze okazac sie i tak nie poprawne ;)
Pomógł: 4 razy Dołączył: 05 Maj 2016 Posty: 88 Skąd: Gliwice
Wysłany: 2016-12-20, 19:39
Ustawianie na czujnik nie wiedząc jakie mają rzeczywiście ciśnienie wtryski i jakie daje ciśnienie pompa jest bezsensowną robotą.
Dane do ustawiania na czujnik odnoszą się do ciśnień nominalnych/fabrycznych. Także po znacznym przebiegu najlepsze to jest ustawianie na słuch i wzrok
Ustawianie na czujnik nie wiedząc jakie mają rzeczywiście ciśnienie wtryski i jakie daje ciśnienie pompa jest bezsensowną robotą.
Dane do ustawiania na czujnik odnoszą się do ciśnień nominalnych/fabrycznych. Także po znacznym przebiegu najlepsze to jest ustawianie na słuch i wzrok
Jakie ustawianie i jakie cisnienie, ustawiasz poczatek wtrysku, jedyne cisnienie z jakim to ma cos wspolnego to cisnienie ustawiajacego przy wkrecaniu czujnika a na sluch to se mozna, gitare nastroic
Pomógł: 4 razy Dołączył: 05 Maj 2016 Posty: 88 Skąd: Gliwice
Wysłany: 2016-12-20, 23:04
Meenia czytając Ciebie mam wrażenie że jesteś w stanie nawet drewnianą fujarkę nastroić przy pomocy swojego czujnika, ale nie to jest dla mnie najważniejsze, ważniejsze dla mnie są problemy natury technicznej.
Jeżeli to nie stanowi jakiejś ściśle tajnej tajemnicy to może byś mi wyjaśnił:
1 ustawiasz początek tłoczenia czy początek wtrysku ?
2 dlaczego wtryskiwacz się otwiera ?
3 skąd wtryskiwacz wie dlaczego ma sie otworzyć ?
4 " cisnienie ustawiajacego" co to takiego jest ?
Bardzo wdzięczny byłby Ci odpowiedź bo wiedzy nigdy za dużo. Pzdr
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum