Pomógł: 1 raz Dołączył: 15 Maj 2013 Posty: 287 Skąd: TLW
Wysłany: 2016-12-20, 08:57
A chyba właśnie muszę zakupić, może się uda namierzyć "od strzała" kto jest winowajcą widzę że śmieszne pieniądze to przyda się na przyszłość, dzięki za podpowiedź
Pomógł: 4 razy Dołączył: 05 Maj 2016 Posty: 88 Skąd: Gliwice
Wysłany: 2016-12-20, 09:45
Na szybko z braku stetoskopu możesz użyć dużego śrubokręta albo drewnianego trzonka od młotka, jednym końcem opierasz o skrzynkę/reduktor a drugi koniec przystawiasz do ucha, efekt ten sam - wszystko słychać [sprawdzone ]
Pomógł: 1 raz Dołączył: 15 Maj 2013 Posty: 287 Skąd: TLW
Wysłany: 2017-01-26, 08:17
No, wymieniłem w ciemno wałek zdawczy ze skrzyni i auto funkiel nówka.
Okazuje się że krzyżaki były jak nowe a urwał się odważnik i różnica w jeździe była kolosalna na -.
Dzień dobry wszystkim. Dołączę się do tematu. Tez mi wyje i tez nie wiem co. Stawiałem na skrzynię, ale wymiana nic nie zmieniła. Po za zawartością portfela ;) Jeden mechanik obstawia reduktor, drugi tylny most. Na neutralu względna cisza (Sami nie ma tapicerki, wiec zawsze jest głośno ), podczas jazdy wyje na każdym biegu ale tylko pod obciążeniem. Po zdjęciu nogi z gazu cichnie. Zgodnie z Waszymi sugestiami zamierzam odpiąć tylny most. Trochę przerażają mnie ceny mostów, stad pytanie co konkretnie może w nim wyć i czy jest sens w nim grzebać, czy można kupić "flaki" z mostu? Szukałem w necie ale tylko kompletne mosty są. Jakieś rady dla świeżaka? :)
Pomógł: 1 raz Dołączył: 15 Maj 2013 Posty: 287 Skąd: TLW
Wysłany: 2017-03-01, 23:21
Czupur napisał/a:
Dzień dobry wszystkim. Dołączę się do tematu. Tez mi wyje i tez nie wiem co. Stawiałem na skrzynię, ale wymiana nic nie zmieniła. Po za zawartością portfela ;) Jeden mechanik obstawia reduktor, drugi tylny most. Na neutralu względna cisza (Sami nie ma tapicerki, wiec zawsze jest głośno ), podczas jazdy wyje na każdym biegu ale tylko pod obciążeniem. Po zdjęciu nogi z gazu cichnie. Zgodnie z Waszymi sugestiami zamierzam odpiąć tylny most. Trochę przerażają mnie ceny mostów, stad pytanie co konkretnie może w nim wyć i czy jest sens w nim grzebać, czy można kupić "flaki" z mostu? Szukałem w necie ale tylko kompletne mosty są. Jakieś rady dla świeżaka? :)
Podmień wałek krótki na próbę, miałem te same objawy, z tym że u mnie wyło na reduktorze na N przy obrotach powyżej 3 tys. Odkręć też tylni wał na próbę, to 5 minut roboty w warsztacie, wrzuć 4H i się przejedź zobacz czy jest różnica
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum