Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
Zwolnione przełożenia złożone z reduktora 1.0 i 1.3
Czeszej_271 
nowicjusz


Dołączył: 06 Mar 2016
Posty: 58
Skąd: Kwidzyn
Wysłany: 2017-03-12, 16:27   Zwolnione przełożenia złożone z reduktora 1.0 i 1.3

Witam.
Mam dwa reduktory od 1.0 i ze trzy od 1.3 w częściach.
Gdzieś słyszałem że z reduktora od 1.0 i 1.3 można złożyć jeden ze zwolnionymi przełożeniami. Orientuje sie może ktos jak to sie robi?
Pozdrawiam
 
     
Zawias 
Expert



Pomógł: 54 razy
Dołączył: 17 Sie 2011
Posty: 2449
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2017-03-12, 16:46   

Slavok.
_________________
Czasem wiarus - ogólnie Dziadek
 
     
Starscream 
4x4 guru



Pomógł: 21 razy
Wiek: 43
Dołączył: 30 Paź 2012
Posty: 1731
Skąd: SZY
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2017-03-12, 18:18   

No można ale efekt bywa różny. Ja miałem takie cuś i już bym się nie skusił.
_________________
Samuraj- neverending story...
 
     
SamNaSamZSam
Guru 4x4



Pomógł: 120 razy
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 4722
Wysłany: 2017-03-12, 18:21   

a jaki masz ten litrówkowy? Słavek chyba składa tylko ze "starego typu" litrówek. Stachura zna kogoś co modzi niezależnie od rodzaju litrówkowego.

A tutaj masz lekturę do poduszki zebraną właśnie przez Sławka: http://samurai.org.pl/viewtopic.php?t=1917
_________________
Długie Koromysło z kowadłem pod maską
 
     
meenia 
zapaleniec



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 17 Lis 2009
Posty: 335
Skąd: Łańcut
Wysłany: 2017-03-12, 19:48   

SamNaSamZSam napisał/a:
a jaki masz ten litrówkowy? Słavek chyba składa tylko ze "starego typu" litrówek. Stachura zna kogoś co modzi niezależnie od rodzaju litrówkowego.

A tutaj masz lekturę do poduszki zebraną właśnie przez Sławka: http://samurai.org.pl/viewtopic.php?t=1917



Stary typ na zwyklych lozyskach sie wlasnie nie nadaje, nadaje sie ten nowszy na igielkach
_________________
606468554
 
     
Zawias 
Expert



Pomógł: 54 razy
Dołączył: 17 Sie 2011
Posty: 2449
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2017-03-12, 20:01   

O to,to.
_________________
Czasem wiarus - ogólnie Dziadek
 
     
Czeszej_271 
nowicjusz


Dołączył: 06 Mar 2016
Posty: 58
Skąd: Kwidzyn
Wysłany: 2017-03-12, 21:53   

Jutro muszę sprawdzić czy mam stary czy nowy typ.
Tych od 1.0 reduktorów jeszcze nawet nie rozbierałem wiec nie wiem jak one w środku wyglądają.
Chciałbym sam sobie przerobić ten reduktor tylko fajnie by było jak by mi ktos powiedział co i jak żebym czegoś nie popsuł :lol: Jak by mógł ktoś coś doradzić jak to się przerabia to był bym bardzo wdzięczny :-D
 
     
meenia 
zapaleniec



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 17 Lis 2009
Posty: 335
Skąd: Łańcut
Wysłany: 2017-03-13, 09:19   

Czeszej_271 napisał/a:
Jutro muszę sprawdzić czy mam stary czy nowy typ.
Tych od 1.0 reduktorów jeszcze nawet nie rozbierałem wiec nie wiem jak one w środku wyglądają.
Chciałbym sam sobie przerobić ten reduktor tylko fajnie by było jak by mi ktos powiedział co i jak żebym czegoś nie popsuł :lol: Jak by mógł ktoś coś doradzić jak to się przerabia to był bym bardzo wdzięczny :-D


Obawiam sie ze nikt Ci tego na tacy nie poda, na tym sie zarabia wiec sam wiesz... jest multum tematow z usa, lacznie z recepta co i jak ale ostrzegam ze pomimo latwosci calej przerobki, mozliwosci spieprzenia gratow sa nieograniczone :-P najprawdopodobniej bedzie krzywo, na pewno bedzie jeczec jak potepieniec, mozliwe ze nie wybuchnie ;-)
_________________
606468554
 
     
Czeszej_271 
nowicjusz


Dołączył: 06 Mar 2016
Posty: 58
Skąd: Kwidzyn
Wysłany: 2017-03-13, 10:12   

No w sumie racja. Sami prowadzimy warsztat, blacharnie i lakiernie wiec sam bym nie powiedział przypadkowej osobie jak to sie robi gdybym widział jak. :lol:
Ja tam sie uczę jeszcze. Pasjonuje sie tym ale w razie co to mechanik mi pomoże.
Bedziemy musieli sobie jakoś poradzić :-D
 
     
Starscream 
4x4 guru



Pomógł: 21 razy
Wiek: 43
Dołączył: 30 Paź 2012
Posty: 1731
Skąd: SZY
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2017-03-13, 10:42   

Tego bez zaplecza nieogarniesz bo trzeba "zespawać " dwie zębatki ze sobą litrową i 1.3. Najlepiej zrobić to na czop. Tak że w garażu nie bardzo. Ja to kupiłem gotowe potem mi to znajomy przerabiał. W końcu i tak wyło. Wkurw.... Sprzedałem wszystko i kupiłem nówki TG
_________________
Samuraj- neverending story...
 
     
Czeszej_271 
nowicjusz


Dołączył: 06 Mar 2016
Posty: 58
Skąd: Kwidzyn
Wysłany: 2017-03-13, 12:33   

Gadałem z gościem który to robi od nas z okolic i mówił że jak coś to mi za grosze zrobi jak bym nie dał rady :mrgreen:
 
     
Starscream 
4x4 guru



Pomógł: 21 razy
Wiek: 43
Dołączył: 30 Paź 2012
Posty: 1731
Skąd: SZY
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2017-03-13, 18:11   

Bez tokarki tego raczej nie zrobisz. Mnie to znajomypodtoczył zrobił czopy potem zespawał i wyważył.
_________________
Samuraj- neverending story...
 
     
Czeszej_271 
nowicjusz


Dołączył: 06 Mar 2016
Posty: 58
Skąd: Kwidzyn
Wysłany: 2017-03-13, 19:23   

Tokarkę mam. Mamy warsztat wiec wszystko mamy :-P
 
     
Starscream 
4x4 guru



Pomógł: 21 razy
Wiek: 43
Dołączył: 30 Paź 2012
Posty: 1731
Skąd: SZY
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2017-03-13, 19:32   

:-P ;-) A to ogarniesz bez pierd... bo robota z reduktorem to dziecinada. Też na początku myślałem że cuda na kiju a to jak skrzynia z jawy. Prereklamowane
_________________
Samuraj- neverending story...
 
     
Czeszej_271 
nowicjusz


Dołączył: 06 Mar 2016
Posty: 58
Skąd: Kwidzyn
Wysłany: 2017-03-13, 20:14   

Heh pewnie tak :-P
Myśle że w przyszłym tygodniu sie za to wezmę
 
     
bulimierz 
mechanik
Szpawacz



Pomógł: 21 razy
Wiek: 47
Dołączył: 01 Cze 2015
Posty: 549
Skąd: Beskidy
Wysłany: 2017-03-13, 20:29   

Jak chcesz wolno, to dual transfer case na youtubie i ogień :-D
Wysiadasz z jadącego auta, idziesz w krzaki się odlac, wracasz i wsiadasz 0.3 m dalej;-)
_________________
Bo ja wolno myślę.
Rozum zostawiłem na warsztacie.
 
     
Czeszej_271 
nowicjusz


Dołączył: 06 Mar 2016
Posty: 58
Skąd: Kwidzyn
Wysłany: 2017-03-14, 06:43   

Hahahah można i tak :-P
 
     
loony 
świeżak



Dołączył: 14 Gru 2015
Posty: 13
Skąd: Kielce
Wysłany: 2017-05-17, 21:27   

Jakbyś potrzebował info jak to zrobić, to poniższy link może być pomocy (w obcym języku, ale obrazki też są)

http://suzuki88.mforos.co...arcar=reductora
_________________
Samurai "blaszanka" 1.3 LPG 1997, wieszaki +2", Malatesta Kaiman 265/75R15 na odwróconych "trójkątach", wkrótce lift by Mazur HD, bo coś nie skręca ;)
 
     
slavok 
Specjalista



Pomógł: 28 razy
Wiek: 40
Dołączył: 11 Mar 2011
Posty: 1492
Skąd: KWA
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2017-05-18, 11:05   

Polecam tylko "2/ Opcion:"

na 40 zrobionych kompletów z winy wykoonawcy rozleciał się tylko jeden, połączenie było zbyt luźne i zębatka zjechała. tak to cała reszta wybuchów albo została zajechana przez jakieś wielkie koła i silniki albo przez pękniętą obudowę.
_________________
La vie en rose :)
Proszę spuszczać olej z reduktorów/skrzyń które do mnie wysyłacie kurierem.

rzadko bywam na forum w razie pytań 6o8 o28 o94.
 
     
DUŻY 
stały bywalec
:)



Pomógł: 11 razy
Dołączył: 31 Paź 2013
Posty: 246
Skąd: Poznań
Wysłany: 2017-05-25, 19:59   

ja też polecam 2gą opcję. Ważne, żeby wytaczać duże koło na wałeczkach, inaczej ciężko uzyskać współosiowość. Pasowanie na S i 3-4 robaki na kleju do łożysk. Spokojnie można zmieścić się w 2 setkach przy rozsądnej robocie.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum owner .::Myszon::. Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.