Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
Nie wkręcić się na obroty silnik Vitara 1.6 16v
kordan18 
świeżak


Dołączył: 23 Lut 2017
Posty: 13
Skąd: Maldyty
Wysłany: 2017-03-17, 20:17   Nie wkręcić się na obroty silnik Vitara 1.6 16v

Witam mam problem odnośnie silnika Vitary 1.6 16V nie chce się wkręcić na obroty po delikatnym dodawaniu gazu wkręcić się max 4tys. obr. Po zmianie silnika odrazu ma takie objawy i założona pompki paliwa zewn. Min.2bary max 3 bary.
 
     
yenko 
Specjalista
PIMP MY PEPSI RIDE



Pomógł: 19 razy
Wiek: 39
Dołączył: 03 Gru 2010
Posty: 1476
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2017-03-17, 21:07   

ja bym powiedział że pompka może być słaba, chodzą słuchy że 3 bary to za mało nawet dla silnika 1.3.
 
     
meenia 
zapaleniec



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 17 Lis 2009
Posty: 335
Skąd: Łańcut
Wysłany: 2017-03-17, 21:20   

yenko napisał/a:
ja bym powiedział że pompka może być słaba, chodzą słuchy że 3 bary to za mało nawet dla silnika 1.3.



Stabilne 3 bary wystarcza, ale 90% pompek z chrl nie da rady ich dostarczyc ;-)
_________________
606468554
 
     
DUŻY 
stały bywalec
:)



Pomógł: 11 razy
Dołączył: 31 Paź 2013
Posty: 246
Skąd: Poznań
Wysłany: 2017-03-17, 22:17   

walbro fga i paliwa nie zabraknie ;-)

Tanie rozwiązanie to ten niebieski chińczyk w wersji 5bar (tyle to pewnie dobija bez przepływu :lol: ), ale do 1.6 starcza.
 
     
kordan18 
świeżak


Dołączył: 23 Lut 2017
Posty: 13
Skąd: Maldyty
Wysłany: 2017-03-19, 20:05   

To jaka pompke proponujecie? Bo ja mam założona ta uniwersalna taka jak od omega czy Vectry.cisnieni3 mi się wydaje że jest dobre bo palcem nie idzie przytrzymać wężyka. Ale za to słychać strasznie jak paliwo wraca powrotem
 
     
yenko 
Specjalista
PIMP MY PEPSI RIDE



Pomógł: 19 razy
Wiek: 39
Dołączył: 03 Gru 2010
Posty: 1476
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2017-03-19, 20:37   

ja mam 4 bary założoną bo taką mi kazał klarens wsadzić i działa ok przy silniku 1.3
 
     
DUŻY 
stały bywalec
:)



Pomógł: 11 razy
Dołączył: 31 Paź 2013
Posty: 246
Skąd: Poznań
Wysłany: 2017-03-19, 21:54   

Budżetowo to kupisz klona bosha 044 np. http://allegro.pl/pompa-p...6067801145.html , ale to jest chińczyk i trzeba trafić. Aukcja randomowa nie znam sprzedającego.
 
     
kordan18 
świeżak


Dołączył: 23 Lut 2017
Posty: 13
Skąd: Maldyty
Wysłany: 2017-03-20, 15:08   

Zamówiłem dziś z magneti marelli od 3.6 do 6 to raczej już powinno ogarnąć, jak uważacie?
 
     
meenia 
zapaleniec



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 17 Lis 2009
Posty: 335
Skąd: Łańcut
Wysłany: 2017-03-20, 20:51   

kordan18 napisał/a:
Zamówiłem dziś z magneti marelli od 3.6 do 6 to raczej już powinno ogarnąć, jak uważacie?



Nie tylko pompa jest odpowiedzialna za cisneinei paliwa, zostaje jeszcze regulator i przewod zasilajacy, jak bedzie na nim jakies przewezenie to kawitacja zrobi swoje i stabilnego cisnienia nie bedzie
_________________
606468554
 
     
kordan18 
świeżak


Dołączył: 23 Lut 2017
Posty: 13
Skąd: Maldyty
Wysłany: 2017-03-20, 21:54   

Co do tego to powinno być raczej dobrze, bo w vitce silnik bez problemu działał wcześniej.a od zbiornika do silnika brak jakich kolwoek zwężen.jutro będę miał druga pompke to się okaże.
 
     
sub 
nowicjusz



Dołączył: 10 Lip 2015
Posty: 68
Skąd: bielsk podlaski
Wysłany: 2017-03-20, 23:39   

to raczej nie pompka paliwa ja mam zalozoną 1 bar i wkreca się na obroty normalnie do odcinki
ale jest problem z niskich obrotów trochę podszarpuje przy ruszaniu ale jak się przekroczy 2-3 tys obrotów jest ok dziwne


meenia - a co ma przewężenie do ciśnienia- przecież przekrój się nie zmienia tzn okrag czy elipsa -ciśnienie będzie jednakowe
czyba ze przewod się naprawdę mocno gdzies zdusił
_________________
poczatkujący samurai
 
     
meenia 
zapaleniec



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 17 Lis 2009
Posty: 335
Skąd: Łańcut
Wysłany: 2017-03-21, 11:12   

sub napisał/a:
to raczej nie pompka paliwa ja mam zalozoną 1 bar i wkreca się na obroty normalnie do odcinki
ale jest problem z niskich obrotów trochę podszarpuje przy ruszaniu ale jak się przekroczy 2-3 tys obrotów jest ok dziwne


meenia - a co ma przewężenie do ciśnienia- przecież przekrój się nie zmienia tzn okrag czy elipsa -ciśnienie będzie jednakowe
czyba ze przewod się naprawdę mocno gdzies zdusił



Kawitacja, temat do poczytania. Mialem takie rs4 pompa walbro 255, zmieniana 3 razy, a winne szarpania byly piekne aluminiowe oksydowane zlaczki z alledrogo ;-)
_________________
606468554
 
     
kordan18 
świeżak


Dołączył: 23 Lut 2017
Posty: 13
Skąd: Maldyty
Wysłany: 2017-03-21, 20:48   

Zmieniłem pompę i nic nie pomogło.od czego są te przekaźniki pod tapicerka,bo jeden powinien się załączyć i za chwilę wyłączyć i podczas odpalenia znowu się włączyć a siedzi cicho jeden z kabli idzie do aparatu zapłonowego jeden to masa następny idzie do sterownika i jeden do wtyczki ale nie mam jej podłączone i nie wiem czy czegoś nie brakuje.
 
     
DUŻY 
stały bywalec
:)



Pomógł: 11 razy
Dołączył: 31 Paź 2013
Posty: 246
Skąd: Poznań
Wysłany: 2017-03-21, 21:24   

interesuje cię ten z różowymi kablami - pompa paliwa. Ale jakby nie załączył to byś silnika pracującego nie słyszał :lol:

4piny, 2 z nich to wejście i wyjście (styk NO) są to różowe kable. Do testów możesz zmostkować - załączysz pompę na stałe, ale w żadnym wypadku tak nie jeździ - ze względów bezpieczeństwa!
 
     
meenia 
zapaleniec



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 17 Lis 2009
Posty: 335
Skąd: Łańcut
Wysłany: 2017-03-21, 22:00   

kordan18 napisał/a:
Zmieniłem pompę i nic nie pomogło.od czego są te przekaźniki pod tapicerka,bo jeden powinien się załączyć i za chwilę wyłączyć i podczas odpalenia znowu się włączyć a siedzi cicho jeden z kabli idzie do aparatu zapłonowego jeden to masa następny idzie do sterownika i jeden do wtyczki ale nie mam jej podłączone i nie wiem czy czegoś nie brakuje.



mnie ten opis noise surpresorem zalatuje, ale bez foty i pokazania palcem to raczej nie zgadniemy ;-)
_________________
606468554
 
     
kordan18 
świeżak


Dołączył: 23 Lut 2017
Posty: 13
Skąd: Maldyty
Wysłany: 2017-03-21, 22:33   

Jutro zrobię fotki i podeślę

[ Dodano: 2017-03-22, 11:34 ]
I z tego różowego przewodu nie ma sterowania na przekaźnik ten pierwszy z lewej strony nie dziala a z niego idzie przewod do aparatu ten na samym dole. On powinien niby sie właczyc i wyłączyć podczas zapłonu a gdy sie odpala sie załączyc z powrotem a nie ma reakcji.Jest taki efekt jak by zapłon sie nie przestawiał.

[ Dodano: 2017-03-22, 11:38 ]
http://imageshack.com/a/img922/5908/et29xz.jpg
http://imageshack.com/a/img922/8058/G7BP2H.jpg
http://imageshack.com/a/img922/6747/YbT7QS.jpg
http://imageshack.com/a/img924/1624/WlT7CJ.jpg

[ Dodano: 2017-03-22, 11:53 ]
A nr sterownika to 33920-71EE0 może ma ktos na chendel.

[ Dodano: 2017-04-21, 12:23 ]
A co to jesst to noise surpresor??
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum owner .::Myszon::. Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.