Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
Zbiornik paliwa - wymiana
osgood 
rozgadany
mechanik



Wiek: 41
Dołączył: 16 Mar 2013
Posty: 113
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2013-10-03, 19:15   Re: Zbiornik paliwa - wymiana

Tak korzystając z tematu napiszę dla potomnych, przy minimalnej ilości przeróbek do samuraia pasuje bak z cinquecento/seicento bak ma wprawdzie tylko 35 litrów, ale za to nowy można dostać za ok. 80 zł :)
 
     
Maverick 
stary wyjadacz



Pomógł: 4 razy
Wiek: 42
Dołączył: 04 Lip 2010
Posty: 921
Skąd: Nieporęt
Wysłany: 2013-10-03, 19:24   

co to znaczy minimalna ilość przeróbek?
_________________
SWAP - 1.6 Baleno 16V, opona 32 calekopia Simex, SPRING, hudrauliczny zawór jako ręczny, wspomaganie: chłodnica na pace 205 + dodatkowy wentylator, blokada przód + wzmocnione półosie i przeguby, miniklatka - kolejność dowolna.
 
 
     
osgood 
rozgadany
mechanik



Wiek: 41
Dołączył: 16 Mar 2013
Posty: 113
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2013-10-03, 21:26   

Maverick napisał/a:
co to znaczy minimalna ilość przeróbek?


Wystarczy odciąć oryginalne mocowania baku z samuraia i przykręcić bak do poprzeczki pomiędzy amortyzatorami np. przy pomocy szpilki oraz do rury za zderzakiem przy pomocy u-boltów
 
     
jeżu 
zapaleniec



Pomógł: 2 razy
Wiek: 42
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 348
Skąd: Koszalin
Wysłany: 2013-10-04, 08:03   

Masz może fotki jak to wygląda.
_________________
Samurai ,89,1,6td, Lockright, Silverstone Extreme
31/10,5r15
 
     
osgood 
rozgadany
mechanik



Wiek: 41
Dołączył: 16 Mar 2013
Posty: 113
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2013-10-04, 18:41   

jeżu napisał/a:
Masz może fotki jak to wygląda.


jutro zmieniam resory na Mazura to cykne fotki :)

generalnie bak wygląda i pasuje jakby był pod samuraia :) wlew, przetłoczenie pod wydech itd. ważne tylko by bak pod gaźnikowca był z 700 po 1994r. produkcji (do 1994 w wersji z okrągłym korkiem paliwa był inny kąt wlewu)
 
     
Radek1977 
stały bywalec
semi green


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Maj 2012
Posty: 159
Skąd: Czaniec
Wysłany: 2013-10-04, 18:56   

Czyli do samiego na wtrysku ten przeszczep sie nie przyjmie ?
 
 
     
osgood 
rozgadany
mechanik



Wiek: 41
Dołączył: 16 Mar 2013
Posty: 113
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2013-10-04, 19:09   

Radek1977 napisał/a:
Czyli do samiego na wtrysku ten przeszczep sie nie przyjmie ?


do samiego na wtrysku nadaje się bak z cinquecento 900 na wtrysku, albo cinquecento 1100 albo seicento 900/1100

bak sc różni się od baku cc minimalnie przetłoczeniem pod wydech, ale nam to nie przeszkadza
a baki cc były i pod gaźnik i pod wtrysk, różniły sie mocowaniem pod pompe/pływak
 
     
Radek1977 
stały bywalec
semi green


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Maj 2012
Posty: 159
Skąd: Czaniec
Wysłany: 2013-10-05, 08:33   

Zdjatka bardzo mile widziane :) bo musze roziwzanie jakies szybko i dla siebie znalezc
 
 
     
Maverick 
stary wyjadacz



Pomógł: 4 razy
Wiek: 42
Dołączył: 04 Lip 2010
Posty: 921
Skąd: Nieporęt
Wysłany: 2013-10-05, 16:57   

Poniżej zdjęcia pływaków ze zbironików Samuraiowych.
Pierwsze to mój zbiornik przegnity, gdzie jak Kostuch stwierdził, że brązowy kolor w Samuraiu to egzotyka.


A drugie zdjęcie to pływak ze zbiornika paliwa na podmianę.


Jest różnica.
_________________
SWAP - 1.6 Baleno 16V, opona 32 calekopia Simex, SPRING, hudrauliczny zawór jako ręczny, wspomaganie: chłodnica na pace 205 + dodatkowy wentylator, blokada przód + wzmocnione półosie i przeguby, miniklatka - kolejność dowolna.
 
 
     
osgood 
rozgadany
mechanik



Wiek: 41
Dołączył: 16 Mar 2013
Posty: 113
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2013-10-06, 12:47   

Radek1977 napisał/a:
Zdjatka bardzo mile widziane :) bo musze roziwzanie jakies szybko i dla siebie znalezc


sory za jakość zdjęć, ale tak to jest gdy prosi się szwagra...

belka do której przymocowany jest bak wygląda u mnie nieco inaczej z uwagi na zmienione mocowania amorów, ale przy oryginalnej belce bak zamontowany był tak samo





 
     
carvindel
świeżak


Dołączył: 25 Kwi 2014
Posty: 1
Wysłany: 2014-04-25, 20:35   

Witam, odkopuje temat, ale zbiornik z pierwszego posta to od ropniaka jest bo tylko kabelek do pływaka z (+), masa jest z budy
 
     
manias79 
mechanik



Pomógł: 26 razy
Dołączył: 10 Maj 2012
Posty: 515
Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: 2014-04-25, 20:53   

3.....2.....1....
_________________
SJ500, silnik 1.6 8v, blokada lock right 1530 tył, przód HF RD 208, most przedni wysunięty 2 cm do przodu, reduktor 4.16:1, koła Fedima Sirocco 31/10.5/15, półosie i przeguby przód Trail Gear Rock Assult 33 spline, zawias Mazur HD, kilo rdzy i błota.
 
     
Sloma1988 
zapaleniec



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 27 Sty 2016
Posty: 264
Skąd: Lubuskie
Wysłany: 2018-02-03, 21:01   

odgrzewam... u mnie jest tylko jeden pin na plywaku i przewod pomaranczowo-zolty OK. podpinam go i powinno byc OK. wytlumaczcie lopatologicznie jak zrobic do tego mase... podlaczalem mase pomiedzy bak a rama, bak a buda i nic. wiem ze wiekszosc uwaza "po co mi poziom paliwa" , no ja bym jednak chcial miec dzialajacy...
 
     
Didymos 
Expert
SJ416



Pomógł: 83 razy
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 2035
Skąd: Węgrów
Wysłany: 2018-02-04, 13:14   

A sprawdzałeś, czy ten pływak w ogóle działa?
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum owner .::Myszon::. Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.