Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
Przesunięty przez: Admin
2013-10-01, 14:52
Czyszczenie nagrzewnicy
woodek 
zapaleniec



Pomógł: 4 razy
Wiek: 42
Dołączył: 28 Gru 2015
Posty: 256
Skąd: Tarnobrzeg
Wysłany: 2018-04-11, 09:59   

A sprawdzałeś może zawór otwierający obieg na nagrzewnicę? Jest pod maską na grodzi? U mnie raz na jakiś czas muszę go kombinerkami rozruszać.
_________________
Samurai 90' Soft Top, JSA0SJ700********, 1.6 8v, 15x7 ET-25, Malatesta Kaiman 235/75R15, BodyLift 45mm, lovells + profender, alternator 180A, Escape EVO EWB, cdn.
 
     
lesnik985 
nowicjusz


Dołączył: 16 Lut 2015
Posty: 40
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 2018-04-11, 19:16   

Zawór nasmarowany i chodzi elegancko. Co sądzicie o specjalnych odkamieniaczach do takich układów?
 
     
Zawias 
Expert



Pomógł: 54 razy
Dołączył: 17 Sie 2011
Posty: 2449
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2018-04-11, 21:30   

Uważaj,żeby układ się za mocno nie odkamienił. :mrgreen:
_________________
Czasem wiarus - ogólnie Dziadek
 
     
Sloma1988 
zapaleniec



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 27 Sty 2016
Posty: 264
Skąd: Lubuskie
Wysłany: 2018-04-12, 21:02   

sądze, że po agresywnych srodkach wiele jest opinii o wyciekach z ukladu. ja swoja chlodnice wyplukalem octem i cieknie :)
 
     
lesnik985 
nowicjusz


Dołączył: 16 Lut 2015
Posty: 40
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 2018-04-12, 21:07   

Wyjąłem nagrzewnicę z dmuchawy i odkamieniłem. Efekt był taki, że po wlaniu do niej gorącej wody w jedną rurkę rozprowadziłem ją i nagrzewnica była gorąca, następnie wodę wylałem. Po podłączeniu do auta nagrzewnica nagrzewa się od strony pasażera, a od kierowcy ledwo ciepła. Czy ktoś wie o co chodzi? Czy problemem może być nieoryginalna chłodnica? - mniejsza trochę (od Tico). Dodam tylko, że oba przewody (doprowadzający i odprowadzający) są gorące.
Przy odkamienianiu sporo mułu się wylało.
 
     
slavok 
Specjalista



Pomógł: 28 razy
Wiek: 40
Dołączył: 11 Mar 2011
Posty: 1492
Skąd: KWA
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2018-04-12, 21:41   

zapowietrzona
_________________
La vie en rose :)
Proszę spuszczać olej z reduktorów/skrzyń które do mnie wysyłacie kurierem.

rzadko bywam na forum w razie pytań 6o8 o28 o94.
 
     
lesnik985 
nowicjusz


Dołączył: 16 Lut 2015
Posty: 40
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 2018-04-12, 21:51   

A jak odpowietrzyć?

Zostawiłem odpalone auto na jakieś 15-20 min, a jak wróciłem to nagrzewnica zimna. Dopiero po przytrzymaniu na obrotach przez pewien czas zaczęła robić się ciepła, po pewnym czasie od strony pasażera bardzo ciepła, ale raczej nie parzyła, a od kierowcy tylko ciepła.
 
     
kostuch 
Expert


Pomógł: 51 razy
Dołączył: 20 Lut 2012
Posty: 2075
Skąd: wawa
Wysłany: 2018-04-13, 23:50   

lesnik985 napisał/a:
A jak odpowietrzyć?

Zostawiłem odpalone auto na jakieś 15-20 min, a jak wróciłem to nagrzewnica zimna. Dopiero po przytrzymaniu na obrotach przez pewien czas zaczęła robić się ciepła, po pewnym czasie od strony pasażera bardzo ciepła, ale raczej nie parzyła, a od kierowcy tylko ciepła.


A masz lpg?
 
     
yogier123 
świeżak
YogieeBeear


Wiek: 39
Dołączył: 21 Sty 2018
Posty: 9
Skąd: Otwock
Wysłany: 2018-07-13, 19:12   

Kurcze może ktoś podrzucić fotki umiejscowienia tych nieszczęsnych kolanek do przelania..
_________________
Suzuki Samurai 1.3i, 94 rok, wieszaki 2`
 
     
kurt_ 
pomocnik mechanika
Mechanik amatorXD



Pomógł: 6 razy
Wiek: 40
Dołączył: 30 Wrz 2017
Posty: 491
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2018-07-14, 09:05   

Wchodzą w ścianę grodziową... połóż się na podłodze z przodu... znajdziesz na 100% :)
Wysłałbym Ci moje zdjęcie...ale mnie tam są szlaufy XD
_________________
Samurai 89, 1.6i (z aparatem) Swift, Persichini 225/70R15. Tył tarcze Alfa 156, elektryczne blokady hamulców Cabstar. Alternatora Alfa 150A, Escape EVO 12klbs (2017), Wspomaganie vitarka
 
     
yogier123 
świeżak
YogieeBeear


Wiek: 39
Dołączył: 21 Sty 2018
Posty: 9
Skąd: Otwock
Wysłany: 2018-07-25, 13:09   

Znalazłem. Dzięki za podpowiedź. Syfu co nie miara :/ ale już przelane i wreszcie sucho w autku
_________________
Suzuki Samurai 1.3i, 94 rok, wieszaki 2`
 
     
fakir 
rozgadany



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 06 Gru 2018
Posty: 122
Skąd: Poznań
Wysłany: 2019-03-20, 10:00   

Cześć, tak się składa, że u mnie nagrzewnica lub któryś z elementów sąsiednich wchodzi w rezonans przy 2500 tys rpm co jest bardzo irytujące podczas jazdy.

Istnieje sposób aby dojść do nagrzewnicy bez wypinania jej z układu chłodzenia i ewentualnie położyć kawałek pianki lub filcu aby zniwelować powstawanie wspomnianego dźwięku?

Pozdrawiam
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum owner .::Myszon::. Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.