Przełożenia w mostach 5,125, ale silnik od Swift GTI lubi wyższe obroty.
Sprawdzałem na nawigacji, prawie 130 ale na oryginalnych resorach trochę strach.
_________________ Arek
Życie jest jak muzyka.
Przestrzeń między nutami jest ważna jak nuty.
Pomógł: 120 razy Dołączył: 29 Sie 2011 Posty: 4722
Wysłany: 2015-01-28, 10:12
Ari napisał/a:
Sprawdzałem na nawigacji, prawie 130 ale na oryginalnych resorach trochę strach.
Moim zdaniem to nie resory tylko rozstaw kół/osi, stan układu kierowniczego i ogólnie mało aerodynamiczna sylwetka wpływają na odczuwanie dyskomfortu przy wyższych prędkościach. Resor co najwyżej poprawi Ci trakcję w zakrętach i w spontanicznym wpadaniu w dziurę (ale nie sądzę byś dotychczas wchodził z prędkością 130 km/h w zakręty lub jeździł po dziurach) więc ja bym się tak nie nastawiał, że Lovells to takie pacaneum bo się można rozczarować.
_________________ Długie Koromysło z kowadłem pod maską
Tak pytam, bo zastanawiam się również nad sprężynami, jednak w przypadku tych drugich jak się naczytałem może być więcej komplikacji z montażem.
Jeśli jednak sprężyny będą wypadały zdecydowanie lepiej w trakcji, to chyba się na nie zdecyduję.
_________________ Arek
Życie jest jak muzyka.
Przestrzeń między nutami jest ważna jak nuty.
planuje zakupić resory lovellsa + 2", przód HD, tył MEDIUM
wieszaki mam założone + 2",
z tego co czytałem potrzebne będą amortyzatory i tu moja prośba do tych co maja taki zestaw o poradę jakie zastosować.
Na forum sporo tego i sam już nie wiem co wybrać.
czy zestaw vitara(tył) do przodu i lublin(tył) do tyłu będzie dobry,
albo omega b(tył) do przodu i vw LT(tył) do tyłu.
może jakieś inne propozycje. dodam ze auto używane głównie w terenie, powiedzmy 70% teren.
za pomoc z góry dzięki, pozdrawiam
planuje zakupić resory lovellsa + 2", przód HD, tył MEDIUM
wieszaki mam założone + 2",
z tego co czytałem potrzebne będą amortyzatory i tu moja prośba do tych co maja taki zestaw o poradę jakie zastosować.
Na forum sporo tego i sam już nie wiem co wybrać.
czy zestaw vitara(tył) do przodu i lublin(tył) do tyłu będzie dobry,
albo omega b(tył) do przodu i vw LT(tył) do tyłu.
może jakieś inne propozycje. dodam ze auto używane głównie w terenie, powiedzmy 70% teren.
za pomoc z góry dzięki, pozdrawiam
kup HD na przód nie wielka różnica a nie siądzie jak dojdzie zderzak i wyciągarka. amorki z omegi przy tym lifcie będą za długie lepsza vitara tył LT jest ok i czasami tanio można wyrwać :)
Kupiłem resory lovells przód i tył HD. mam pytanie odnośnie "metamorfozy" z hd na medium..które pióro się wyjmuje żeby resosy lepiej pracowały gdy tył auta jest nie obciążony
_________________ Były rowery, quady i crossy w terenie...teraz się do Samuraja przesiadły dwa lenie :)
Pomógł: 3 razy Wiek: 34 Dołączył: 09 Mar 2013 Posty: 270 Skąd: Lwówek Śląski
Wysłany: 2015-04-07, 23:18
zamontowałem lovellsy przód hd tył medium na standardowych wieszakach i tu pytanie: czy wam też krzywo auto stoi? tzn strona = pasażer niżej niż kierowca? żeby niebyło wszystko zamontowałem zgodnie z oznaczeniami na resorach PS i DS tak jak trzeba. Może to kwestia kilku wyjazdów aż się ułożą czy coś. Na starych resorach tak samo krzywo stał.
Pomógł: 120 razy Dołączył: 29 Sie 2011 Posty: 4722
Wysłany: 2015-04-07, 23:21
Coś mi się zdaje, że to tak celowo stąd oznaczenia D... i P... Ponoć chodzi o to, że częściej jeździ sam drajver ;) możesz co najwyżej się upewnić u bardziej doświadczonych czy po czasie to się wyrównuje czy zostaje krzywo na wieki.
_________________ Długie Koromysło z kowadłem pod maską
Założyłem parę dni temu też Lovells przód i tył hd... Auto też krzywo stoi (wyżej po stronie kierowcy).
Amorki dałem na przód tył vitara a na tył tył poltek truck. Co do wieszaków najpierw założyłem +2" ale ten zabieg dosyć "wydechował" resor i słabiej pracował (trochę jak wózek widłowy jechał). Myśle, że seryjne wieszaki lepiej sprawdzają się przy takich resorach. Ja poszedłem na kompromis, tzn. dorobiłem wieszaki z rozstawem otworów większym o 25mm niż seria i z płaskownikiem łączący obie strony wieszaka..(również z tego względu że seria wydaje mi się troche delikatna beż tego łączenia pośrodku). Od razu lepsza praca zawieszenia na tych wieszakach. Aha..jeśli chce ktoś zakładać stabilizator to mocowania są trochę zbyt krótkie i trzeba wydłużyć ten pręcik..ja narazie nie założyłem, ale raczej pójdę w stronę przedłużenia uchwytów i założę stabilizator z powrotem bo trochę średnio się śmiga (jeżdżę też szybkie szutry terenowe a'la OS z prędkościami około 50-60 km/h). Ale w samym terenie cięższym do małych prędkości znowu lepiej. Więc zależy kto czego oczekuje i jak użytkuje
[ Dodano: 2015-04-09, 20:42 ]
...Dodałem również po pierwszym dniu dystanse o grubości 40mm na koło...bo trochę wywrotny się zrobił bo tym jak zawias wystrzelił parę cali w górę
_________________ Były rowery, quady i crossy w terenie...teraz się do Samuraja przesiadły dwa lenie :)
Ale śruby są porządnie osadzone na wieloklinie a nie jak w tańszych modelach śruba z gwintem "wkręcona" w otwór... i po kilku przejazdach śruby już luźno chodzą w otworach.
_________________ Były rowery, quady i crossy w terenie...teraz się do Samuraja przesiadły dwa lenie :)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum