Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
czuć swąd benzyny z okolic gażnźnika
szogun 
świeżak


Wiek: 33
Dołączył: 06 Sty 2012
Posty: 19
Skąd: stolica Tatr
Wysłany: 2012-01-23, 16:19   czuć swąd benzyny z okolic gażnźnika

witam!
mam problem z silnikiem gaźnika. podczas gdy mój samurai dostaję troszeczkę więcej "gazu" i przez jakiś czas jest użytkowany
na nieco wyższych obrotach niż zwykle, to czuć (bez otwarcia maski) benzynę z komory silnika. po podniesieniu maski najbardziej
intensywnie czuć ją z okolic gaźnika. dzieje mi się tak dopiero od pewnego czasu. wraz z tym problemem wzrosło mi spalanie.
czy to może mieć jakiś związek z tym, że jest zima i nieprzerwalnie mam włączony napęd na 4 koła?
 
 
     
moziembl 
Specjalista
Samurai 96'



Pomógł: 20 razy
Wiek: 51
Dołączył: 16 Lis 2011
Posty: 1165
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 2012-01-23, 19:22   

Nie znam tego gaźnika, ale przy takich objawach to musisz sprawdzić komorę pływakową, a konkretnie pływak i zawór który on zamyka. Wymontuj pływak i nim potrząśnij koło ucha jeśli słyszysz że coś w nim lata, to jest nieszczelny i niespełnia swojego zadania bo tonie. Ewentualnie zobacz czy zaworek który przyciskany jest przez pływak zamyka się.
Objaw jest taki jak by po prostu paliwo przelewało się bez opamiętania przez komorę i był zabogaty.

Może niech skoryguje to może ktoś kto ma gaźnik. Ten opis jest tylko na podstawie doświadczeń z innymi gaźnikami.
_________________
Samurai 96' wtrysk, leśniki by Mazur + wieszaki +2", XTR 12000 lbs SPEED, wspomaganie, 4,16:1 lowrange, spiek, Simexy na odwróconych trójkątach, tarcze z tyłu.

Na potęgę posępnego czerepu !!! Mocy przybywaj !!!
 
     
szogun 
świeżak


Wiek: 33
Dołączył: 06 Sty 2012
Posty: 19
Skąd: stolica Tatr
Wysłany: 2012-01-23, 20:07   

wielkie dzięki. jutro zaraz po szkole pójdę zajrzeć i napiszę co i jak
 
 
     
Tanto 
mechanik



Pomógł: 7 razy
Wiek: 54
Dołączył: 15 Wrz 2011
Posty: 667
Wysłany: 2012-01-23, 21:49   

Przed diagnostyką gaźnika sprawdził bym wszystkie przewody paliwowe i pompę paliwa.
W teorii cały nadmiar paliwa w gaźniku powinien być 'wessany' do silnika, w praktyce bywa różnie, swego czasu miałem zachlapaną nawt gumę idącą do filtra powietrza.
Jeśli zdecydujesz się na rozbieranie gaźnika to te linki mogą się przydać
http://bbs.zuwharrie.com/...e&topic=77805.0
http://bbs.zuwharrie.com/...e&topic=77806.0
http://bbs.zuwharrie.com/...e&topic=77807.0
http://bbs.zuwharrie.com/...e&topic=77808.0
http://bbs.zuwharrie.com/...e&topic=77809.0
http://bbs.zuwharrie.com/...e&topic=77810.0
_________________
Suzuki SJ510 LWB '85 "Kozunia"
SAT4x4 Szczecin & http://www.reconnet.pl
 
     
szogun 
świeżak


Wiek: 33
Dołączył: 06 Sty 2012
Posty: 19
Skąd: stolica Tatr
Wysłany: 2012-01-23, 23:35   

wow! skąd to wytrzasnołeś? super linki. wszystko po kolei i z objaśnieniem. miodzio, oby więcej takich pomocy :mrgreen:
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum owner .::Myszon::. Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.