Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
Przesunięty przez: Admin
2010-12-26, 19:56
problem z iskrą
Samurai Poznań 
świeżak


Wiek: 115
Dołączył: 21 Lis 2010
Posty: 10
Skąd: Poznań
Wysłany: 2010-12-24, 22:29   problem z iskrą

Witam

Mam problem iskra .
Skończył mi się silnik w sami i kupiłem motor od Swifta 1,3 4WD przekładka poszła gładko .
Po wsadzeniu silnika i okablowaniu okazało się że nie ma iskry na świecach i słychać dziwne pstrykanie w komorze silnika .

Miał ktoś podobny problem?

podrzuć więcej info bo 1,34wd to nic nie rozwiązuje poza inna skrzynia i tyle ...


sądząc po info wsadziłeś silnik na wtrysku a miałeś .....??
wsadziłeś słupek i osprzęt z samuraia ?
wsadziłeś całość z osprzętem swifta ?
Ostatnio zmieniony przez corny 2010-12-25, 14:05, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
albert 
Specjalista
albertus



Pomógł: 6 razy
Wiek: 53
Dołączył: 01 Lis 2010
Posty: 1285
Skąd: Rewal
Wysłany: 2010-12-25, 11:19   

wprawdzie nie zmienialem silnika ale u mnie problem ze swieca byl taki ze raz iskra byla raz nie
zeby sie nie bawic wymienilem
kable
kopulke
palec rozdzielacza
kondensator
i kable i problem znikl

co bylo przyczyna-, nie wiem , spieszylo mi sie na wyjazd fanty mialem pod reka nowe wiec nie sprawdzalem, ktores z tych
pozdro
_________________
mój pepe
wyciagara 4mad, silnik 1.9d, lift budy, kinetyk, opony kumho kl 71 235/75/15, reduktor 4.16, rewolwery, lovellsy hd ,blokada LR1530,
wspomaganie kierownicy-w planach arb na przodzie, błysk w oczach..
 
     
alpejczyk 
nowicjusz


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 13 Wrz 2010
Posty: 65
Skąd: Uniejów
Wysłany: 2010-12-25, 12:25   

Czy to jest silnik 16v- y Gti
 
     
Kosa 
zapaleniec



Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 368
Skąd: Chorkówka
Wysłany: 2010-12-25, 12:30   

A ja wymieniłem kopułkę, kable, świece i dalej nic!! Okazało się, że platynki były zużyte!! Ale podejrzewam, że u Ciebie to nie to!! :lol:
_________________
wieszaki + 2", opony MT (technic tracker), PLAN DW 13000
 
 
     
alpejczyk 
nowicjusz


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 13 Wrz 2010
Posty: 65
Skąd: Uniejów
Wysłany: 2010-12-25, 14:58   

Dlatego pytam jaki silnik,bo pewnie nie masz zasilania kompa albo cewki.Załącza sie pompa paliwa??mało danych :-?
 
     
Samurai Poznań 
świeżak


Wiek: 115
Dołączył: 21 Lis 2010
Posty: 10
Skąd: Poznań
Wysłany: 2010-12-25, 17:06   

silnik taki sam , pompa paliwa daje paliwo ,

Po swiętach kupie kop. i kable jaki to jest koszt ??
 
     
@g@ 
świeżak


Dołączyła: 12 Maj 2012
Posty: 15
Skąd: Bieszczady
Wysłany: 2012-08-09, 17:52   

Witajcie! Pomocy! Mi też zdechł (1.3benzyna/gaz na wtrysku) i wymieniłam już wszystko co było do wymiany (kopułkę, palec rozdzielacza, kondensator) a iskry jak nie było tak nie ma.A do mechanika 50 km...Macie jakieś porady?
 
     
Zawias 
Expert



Pomógł: 54 razy
Dołączył: 17 Sie 2011
Posty: 2449
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2012-08-09, 18:05   

A do aparatu dochodzi prąd ? Może kabelek do aparatu ma przerwę.
_________________
Czasem wiarus - ogólnie Dziadek
 
     
@g@ 
świeżak


Dołączyła: 12 Maj 2012
Posty: 15
Skąd: Bieszczady
Wysłany: 2012-08-09, 18:22   

Prąd jest.
 
     
Zawias 
Expert



Pomógł: 54 razy
Dołączył: 17 Sie 2011
Posty: 2449
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2012-08-09, 18:26   

Generalnie prąd powstaje w cewce - module.
 
     
@g@ 
świeżak


Dołączyła: 12 Maj 2012
Posty: 15
Skąd: Bieszczady
Wysłany: 2012-08-09, 18:34   

Cewka sprawdzona. Moduł też.A ja dalej w d....
 
     
kostuch 
Expert


Pomógł: 51 razy
Dołączył: 20 Lut 2012
Posty: 2075
Skąd: wawa
Wysłany: 2012-08-10, 09:53   

Pompa pracuje jak kręcisz rozrusznikiem?
 
     
@g@ 
świeżak


Dołączyła: 12 Maj 2012
Posty: 15
Skąd: Bieszczady
Wysłany: 2012-08-10, 20:58   

Pompka pracuje aż miło-to pierwsze wykluczyłam:)Miałam kiedyś zagazowanego corsogrzmota, więc problem pompki jest mi znany:)
 
     
kostuch 
Expert


Pomógł: 51 razy
Dołączył: 20 Lut 2012
Posty: 2075
Skąd: wawa
Wysłany: 2012-08-11, 12:06   

@g@ napisał/a:
Pompka pracuje aż miło-to pierwsze wykluczyłam:)Miałam kiedyś zagazowanego corsogrzmota, więc problem pompki jest mi znany:)

To nie o to chodzi.
Po prostu pompa by nie pracowała, jakby brak było sygnału z czujnika w aparacie zapłonowym.
Sprawdź, czy są impulsy na wejściu modułu zapłonowego i na jego wyjściu zwrotnym do komputera - próbnik z diodą świecącą wystarczy.
No i rezystancja obwodów cewki.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum owner .::Myszon::. Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.