witam. co prawda miałem nie publikować materiałów związanych dopiero co zrealizowanym projektem ale może komuś przydadzą się niektóre pomysły stad też ten artykuł . Samochód powstał przy ogromnej pomocy merytorycznej Daniela Burzyńskiego i Dominika Samosiuka ( 4xdrive)-za co serdecznie dziękuję, jako próba nawiązania walki z czołówką w klasie extreme mechanik , a czy się to uda to się okaże.
podstawowe założenia to :
-możliwie niska waga oraz środek ciężkości (realna!!! waga do 1100 kg wysokość do 165 cm)
-samochód stosunkowo niedrogi w użytkowaniu
a oto specyfikacja:
-odchudzona i skrócona rama Jimny
-mosty ( tył Jimny, przód samurai) z arb
-reduktor Samurai z PTO własnej konstrukcji i przełożeniami 4,16
-wyciągarka główna BRDM z odchudzonym bębnem
-wyciągarka tył/asekuracja WARN xp
-silnik połączenie Jimny i Liana -przerobione koło zamachowe, kolektor wydechowy itd. - około 115 km
-skrzynia biegów Jimny lekko dłubnięta
-ramo-klatka oczywiście z rur bezszwowych
-pokrycie maski w pełni aluminiowe- całe przykrycie silnika waży z lampami 12,5 kg
-poszycie poliwęglan + aluminium
-zawieszenie FOA + sprężyny Trial Master- w późniejszym czasie przewidziany kompletny coil-over
-bead locki wewnętrzny i opona silverstone 33/10,5/15
- oraz masę innych dupereli potrzebnych w samochodzie do klasy extreme
Jak wyedytujesz i zamiast urli dasz img to powstawiasz bedzie od razu widac zdjecia. Oczywicie niektorym zabije to transfer (np Sam), ale nie mniej jednak zle sie tak oglada bo nawet w galerii tego nie masz tam.
Samca co prawda to nie przypomina ;) ale projekt fajny. Troszke kasy poszlo ...
próbowałem się przywitać - nawet dwa razy ,ale tego posta tez wkleiło mi dopiero za 4 razem- nie wiem czemu nie znam sie na forach-przepraszam
a co do kasy to auto ma po uleczeniu chorób wieku dziecięcego nawiązać rywalizację na technicznych rajdach z GRAT ami ,a w porównaniu z nimi to kasa niewielka:) co do zdjęć to niestety ale to co mówisz jest dla mnie czarną magią- zrobiłem to jak umiałem -jak się nauczę to postaram się zrobić to inaczej
Jak dasz "Edytuj" na tym poscie, to pod temat bedziesz miec przyciski. Wybierasz taki o nazwie "IMG" , klikasz, wyskakuje okienko zeby podac link do obraz - czyli te co dales wyzej, i ok :) I tak z kazdym.
próbowałem ale chyba nie wyszło- ja tak jak mówiłem nie znam się na tym i na pewno coś pochrzaniłem -ale poproszę brata to to ogarnie tymczasem musi zostać tak:)
Pomógł: 26 razy Dołączył: 10 Maj 2012 Posty: 515 Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: 2014-07-17, 16:03
etc... musisz kolego skopiować z ifotos z każdego zdjęcia link z pozycji Kod na forum[2] i wkleić na nasze forum, wtedy wyjdą Ci ładne obrazki
_________________ SJ500, silnik 1.6 8v, blokada lock right 1530 tył, przód HF RD 208, most przedni wysunięty 2 cm do przodu, reduktor 4.16:1, koła Fedima Sirocco 31/10.5/15, półosie i przeguby przód Trail Gear Rock Assult 33 spline, zawias Mazur HD, kilo rdzy i błota.
Pomógł: 120 razy Dołączył: 29 Sie 2011 Posty: 4722
Wysłany: 2014-07-17, 16:17
oj tam, oj tam - przecie to o esencję chodzi ;) sam motałeś to cudo? znaczy się pisałeś, że z pomocą 4xdrive tyko czy w (przy)domowym warsztacie czy w jakimś pro zakładzie.
Sporo pracy widać i ambicje duże - podoba mi się taki zestaw i trzymam kciuki za interesujące pojedynki w rajdach.
_________________ Długie Koromysło z kowadłem pod maską
o witam Kewina:)
co do konstrukcji to robiłem u siebie sam, elektrykę i częściowo mechanikę silnika 4xdrive bo na tym się nie znam na tym poziomie dlatego się nie pchałem
co do wagi to chyba wyszło poniżej 1100- tak widzę z doświadczenia ale do tej pory nie ważony
cześć Wojtku:)
jak sam widzisz wklejenie paru zdjęć i tak sprawiło mi sporo problemów a Ty chciałbyś żebym to robił masowo:) tak na prawdę zależy mi na tym aby każdy kto widzi niedoskonałości w tym projekcie mógł się wypowiedzieć, szczególnie zależy mi na uwagach typu: " to jest źle - zrobiłbym to tak..."przypuszczam , że na tym forum jest sporo osób doświadczonych w podobnych konstrukcjach i będę wdzięczny za ich uwagi. Z mojej strony jakieś doświadczenie w tych sprawach mam stąd, też jeżeli ktoś będzie potrzebował wyjaśnień , lepszych zdjęć, podpowiedzi itd to na pewno postaram się coś dać od siebie. Jeżeli będzie tak potrzeba to bardzo chętnie umieszczę podobnego posta na Forum Sudeckim, o ile oczywiście uda mi się na nim zalogować - co w moim przypadku wcale nie jest oczywiste. jutro z rana się zdzwaniamy
niestety nie ma filmików z prób na podjazdach i odcinkach technicznych a do tego to auto zostało stworzone
jak uda się coś nagrać to postaram się wrzucić
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum