Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
1.6 16V po rozgrzaniu wyrzuca płyn chłodzący przez zbiornicz
dymek84 
rozgadany


Dołączył: 28 Sie 2013
Posty: 84
Skąd: Warszawa-Poligon
Wysłany: 2018-09-14, 09:52   1.6 16V po rozgrzaniu wyrzuca płyn chłodzący przez zbiornicz

Witam Wszystkich

W moim Samuraju po rozgrzaniu się silnika wyrzuca płyn chłodzący przez zbiorniczek wyrównawczy.

Silnik 1.6 16V chłodnica i zbiorniczek ori Samurai
Wiskoza spięta na sztywno.

Gdzie szukać problemu?


Pozdrawiam
 
     
stachura44 
pomocnik mechanika


Pomógł: 8 razy
Wiek: 74
Dołączył: 14 Lut 2014
Posty: 456
Skąd: Abc
Wysłany: 2018-09-14, 11:45   

W uszczelce pod głowicą ew. termostat sie zaciał . wymontuj termostat wrzuc do goracej wody i jesli działa to trzeba bedzie uszczelke wymienic . sprawdzales jaki kolor ma olej i ile jest płynu ??
https://www.youtube.com/watch?v=uHc3RiXXLiE
 
 
     
dymek84 
rozgadany


Dołączył: 28 Sie 2013
Posty: 84
Skąd: Warszawa-Poligon
Wysłany: 2018-09-14, 12:30   

Olej czysty
Płynu było na minimum a po rozgrzaniu silnika doszedł do maxa
_________________
Samurai Blaszanka / 1.6 16V / Klatka / Mazur HD + Wieszak 2' / Blokada 100% / SIMEX 29" / Wyciągarka / itd.. by zajechać dalej w terenie
 
     
SamNaSamZSam
Guru 4x4



Pomógł: 120 razy
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 4722
Wysłany: 2018-09-14, 12:34   

może po prostu układ zapowietrzony, to że płynu trochę "przybywa" w trakcie rozgrzewki to normalne choć wahanie pomiędzy mina a maks raczej nie jest zdrowe. Uzupełnij płyn na zimnym, sprawdz jak sugerował Stachu czy termostat otwiera, czy chłodnica cała ciepła ja bym od tego zaczął.
_________________
Długie Koromysło z kowadłem pod maską
 
     
bulimierz 
mechanik
Szpawacz



Pomógł: 21 razy
Wiek: 47
Dołączył: 01 Cze 2015
Posty: 549
Skąd: Beskidy
Wysłany: 2018-09-14, 20:14   

Sprawdz termostat, a pozniej wyjmij swiece i obejrzyj czy ktoras nie jest wilgotna, bardziej czysta.
Zalej do pelna wody, plynu szkoda a i tak bedziesz zlewal, na otwartym ukladzie zapal i patrz czy nie bedzie podawal non stop babli powietrza z ukladu. Mozna rowniez na zimnym przytkac w/w otwor chlodnicy czy zbiorniczka reka i nie powinno byc gwaltownego wzrostu cisnienia. Generalnie ja bym targnal glowice, zrobil od nowa, wymienil termostat i pompe... ale ja jestem zboczony.
_________________
Bo ja wolno myślę.
Rozum zostawiłem na warsztacie.
 
     
WieRcik 
świeżak


Wiek: 47
Dołączył: 13 Paź 2012
Posty: 9
Skąd: Holy siti
Wysłany: 2018-09-15, 12:24   

A tam jest układ ciśnieniowy czy otwarty? Jeżeli ciśnieniowy to pewnie poległ korek i dlatego wywala
 
     
bulimierz 
mechanik
Szpawacz



Pomógł: 21 razy
Wiek: 47
Dołączył: 01 Cze 2015
Posty: 549
Skąd: Beskidy
Wysłany: 2018-09-15, 14:53   

Co rozumiesz pod pojeciem otwarty?
Wszystkie silniki w sukach maja uklad cisnieniowy, nie ma ze boli.

[ Dodano: 2018-09-19, 17:16 ]
I zgadzam się z Tobą, w większości Suk korki sa do wymiany :mrgreen:
_________________
Bo ja wolno myślę.
Rozum zostawiłem na warsztacie.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum owner .::Myszon::. Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.