Nie wiem ile waży więcej bo stary zestaw(silnik+skrzynia) wyciągaliśmy we trzech ręcznie a ten z poloneza wstawiałem wyciągarką
Ale na pewno waży więcej
kolego walus , prawdopodobnie w ciagu 2 tygodni zacznie sie przeszczep tgo silnika w moim samim, bedzie to robil kolega sami 111, rowniez jak mowi-bedzie bawil sie w fotografa i krok po kroku opisze operacje. Operacja ta bedzie do wgladu na pewnej stronie, trzeba wiec poczekac...
_________________ mój pepe
wyciagara 4mad, silnik 1.9d, lift budy, kinetyk, opony kumho kl 71 235/75/15, reduktor 4.16, rewolwery, lovellsy hd ,blokada LR1530,
wspomaganie kierownicy-w planach arb na przodzie, błysk w oczach..
kolego walus , prawdopodobnie w ciagu 2 tygodni zacznie sie przeszczep tgo silnika w moim samim, bedzie to robil kolega sami 111, rowniez jak mowi-bedzie bawil sie w fotografa i krok po kroku opisze operacje. Operacja ta bedzie do wgladu na pewnej stronie, trzeba wiec poczekac...
Niestety w ferworze walki nie zrobiłem pełnej dokumentacji krok po kroku ale parę cennych zdjęć się znajdzie, a jak to przeszło u mnie to mogę dokładnie poopowiadać
Jak mi czasu wystarczy to postaram się założyć jakiegoś posta w związku ze swapem
Sama zmiana silnika jest w miarę prosta, więcej problemów dla mnie stanowiła elektryka bo na niej się nie znam ale od czego ma się dobrych kolegów
Niestety u mnie wszystko zgrało się w jeden czas i swap'a powiązałem wraz ze zmianą zawieszenia na sprężyny i pochłonęło to trochę czasy i gotówki. Jeszcze mam do zrobienia układ hamulcowy i przedni wał który koliduje mi z belką pod reduktorem ;( następnie remont blacharki itd...........
Walka z żelazem ciągle trwa a przeróbek nie widać końca ;) A wszystko to robię weekendami i wolnej chwili ;) na całe szczęście kobieta mam BARDZO wyrozumiałą ;)
ja zrobiłem ( czytaj robię ) jednocześnie swapa , blacharkę i wspomaganie z vitary a zacząłem pod koniec października mam godzinę przed pracą i trzy po pracy w sobotę od 7 do 13 czasu jest niewiele
_________________ I've got nothing but time
Ostatnio zmieniony przez ilio 2011-04-28, 18:27, w całości zmieniany 1 raz
zbiornik płynu chłodzącego musi być ponad głowicą wiec zmien jego lokację
linka i tek inaczej nie pójdzie więc ułóż ją swobodnie
ten filtr z pompką nie bardzo zdaje egzamin wiec można zastąpić go gruszką
Heheh
Co do linek to ok
Co do zbiorniczka wyrównawczego ok
Ale tego filtra paliwa i pompki do paliwa nigdy nie zmienię 3 lata miałem taki sam w pajero i jest naprawdę dobry
A czy ktoś może orientuje się czy silnik z cytryny 2.1TD podejdzie pod skrzynie od poldka, podobno blok jest ten sam a koników 110 :)
stary bardziej skomplikowany niepotrzebnie silnik , szkoda czasu , suzuka nie potrzebuje 130 KM a jesli tyle chcesz - zapytaj tych co sprzedają super mocne suzuki na allegro dlaczego ?
Właśnie podobno nie ma elektroniki, 110 koni a skoro roboty tyle samo co przy przekładce z poldka a ktoś i tak idzie w kierunku diesla to dlaczego nie miałby mieć zamiast 70 koni ich troszkę więcej. Po prostu pytam bo gdzieś to wyczytałem a może jest ktoś bardziej zorientowany w temacie. Gdybym zakładał diesla do samuraja to tylko żeby uzyskać wodoodporność, póki co wystarcza mi w zupełności 1.3 :)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum